Τhere is a light that never goes out

Photobucket

Γυρνάω. Σπίτι. Ανοίγω. CD-player. To χαμηλώνω για να μη ξυπνήσω τον αδερφό μου που κοιμάται στο διπλανό δωμάτιο. Αφού ντυθώ, βάλω ξυπνητήρι και όλα τα σχετικά, τραβάω τις κουρτίνες για να βλέπω έστω τα λιγοστά αστέρια που φαίνονται απ’την πόλη. Στο CD-player το ίδιο τραγούδι από τότε που μπήκα στο σπίτι.. «There is a light that never goes out» των Smiths. Ανάβω τσιγάρο. Σου στέλνω μήνυμα. Θα έχεις φτάσει σπίτι, μπορεί και να κοιμάσαι.. Δεν περιμένω να απαντήσεις.
Κοιτώ το ρολόι. Είναι αργά και ξυπνάω νωρίς. Για κάποιο λόγο δε μπορώ να κλείσω το CD-Player.. Οι στίχοι του κομματιού περιγράφουν ακριβώς το πως ένιωθα πριν λίγη ώρα, πριν γυρίσω σπίτι. Τελικά ξαπλώνω και το αφήνω ανοικτό..
Έχοντας βάλει ξυπνητήρι στις 8 για να ετοιμάσω και τα τελευταία πράγματα που θα πάρω μαζί μου στο Άμστερνταμ, να κάνω μια τελευταία επανάληψη στο μάθημα που δίνω σήμερα -και για το οποίο δεν είχα μυαλά δυο βδομάδες που είχα χρόνο να το διαβάσω- ακούω τον εκνευριστικό ήχο κατά τις 8. Το βάζω να χτυπήσει σε ένα δεκάλεπτο και μετά στο επόμενο δεκάλεπτο,και μετά και μετά.. Και φτάνουμε στις 9. Στο μεταξύ το ξύπνημα ανά δεκάλεπτο έχει μπερδέψει τα όνειρά μου. Μετά από καιρό αρχίζω να βλέπω όμορφα όνειρα. Σε κάθε δεκάλεπτο το υποσυνείδητο σκαρώνει κι από μια νέα ιστορία.. Κατά τις 9 με παίρνει τηλέφωνο η μάνα μου που είναι κι αυτή ταξίδι να μου υπενθυμίσει να πάρω κάρτα για το κινητό για να με παίρνει τηλέφωνα στο Άμστερνταμ. Χωρίς να καταλαβαίνω τι λέει στη συνέχεια, μουρμουρίζοντας απλά για να κάνω ότι ακούω, ξανακοιμάμαι με το κινητό στο αυτί. Σε 20 λεπτά ξαναξυπνάω γιατί μου’χεις στείλει μήνυμα. Το διαβάζω σε δευτερόλεπτα, παρατάω το κινητό και προσπαθώ γρήγορα γρήγορα να ξανακοιμηθώ, για να συνεχίσω το όνειρο εκεί που το είχα αφήσει. Ποιος ξέρει.. Θα προσπαθήσω να χώσω και το μήνυμά σου κάπου μέσα..

~ από justelene στο Φεβρουαρίου 26, 2008.

11 Σχόλια to “Τhere is a light that never goes out”

  1. Μου αρέσει πολύ να σε διαβάζω. Μου αρέσει πολύ ο τρόοπος που εκφράζεις αυτά που νιώθεις . Το blog σου είναι ένα από τα αγαπημένα μου …
    Αυτό με τα όνειρα το παθαίνω και εγώ.
    Καλό ταξίδι !

    ‘Αρτεμις.

  2. Μου αρέσει πολύ να σε διαβάζω. Μου αρέσει πολύ ο τρόοπος που εκφράζεις αυτά που νιώθεις . Το blog σου είναι ένα από τα αγαπημένα μου …
    Αυτό με τα όνειρα το παθαίνω και εγώ.
    Καλό ταξίδι !

  3. Τι να σου πρωτοευχηθώ; Καλό ταξίδι; Καλή επιτυχία στο μάθημα και καλά αποτελέσματα; Όνειρα γλυκά (κυριολεκτικά!); Προτιμώ να σου ευχηθώ να δεις τα όνειρά σου να γίνονται πραγματικότητα. Φαντάζομαι αυτό θα θες περισσότερο – όπως όλοι μας! 🙂

    Με «άγγιξε» -για μια ακόμη φορά- το ποστ σου, γιατί «διάβασα» σε αυτό κομμάτια του εαυτού μου (από το παρελθόν, προφανώς και από το μέλλον…).
    Το σιντί που «λιώνει» στο σιντι-πλέιερ, τα μισητά ξυπνητήρια, ο… διακεκομμένος ύπνος, τα «σπασμένα» όνειρα (που συγκολλούνται μετά), τα μηνύματα χωρίς απάντηση, τα αναπάντεχα μηνύματα την επόμενη ημέρα… Πόσες φορές, αλήθεια, τα έχω ζήσει όλα αυτά;
    Κι αυτό με τη… μετάθεση της αφύπνισης ένα δεκάλεπτο μετά και μετά άλλο ένα δεκάλεπτο και ξανά πάλι (!), το έκανα κι εγώ, μέχρι πολύ πρόσφατα.

    Σου εύχομαι να περάσεις υπέροχα στο Άμστερνταμ και να επιστρέψεις με γεμάτες μπαταρίες (όχι μόνο στο κινητό!)!
    🙂

    Υ.Γ.: Πολύ όμορφο τραγούδι διάλεξες.

  4. Ασχημω να σου διακοπτουν τ’ονειρο*αν το συνεχισεις,ακομα καλλιτερα.
    Καλα να περασεις!

  5. Καλα εχω χασει επεισοδια εγω… Ταξιδι,ε ; Καλα να περασεις και με το καλο ξαναεδω… Την καλημερα μου (Ειχα καζιρο να σε e-επισκεφτω.Κανε μια διορθωση απο το Τhe_blog στο Poet1’s Weblog.Στο The_blog θα βρεις λινκ…)

  6. Δεσποινίς Justelene, σας έχω απευθύνει μια πρόσκληση.
    Για να την παραλάβετε, παρακαλώ να με επισκεφθείτε στο (διαδικτυακό) σπίτι μου. Αν απουσιάζω, χτυπήστε το κουδούνι. Όλο και κάποιος θα βρεθεί να σας ανοίξει! 🙂

  7. Την καλημερα μου

  8. Όνειρα γλυκά…

    Καταραμένα ξυπνητήρια. Πάντα μας θυμίζουν οτι έχουμε κάτι να κάνουμε διαφορετικό από αυτό που θα θέλαμε…

    Καλημέρα!

  9. @Άρτεμις
    Σ’ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και κουράγιο με τα διαβάσματα..

    @Εν πλω
    Σου έχω πει πόσο μ’αρέσουν τα σχόλιά σου;

    @Kaveiros
    Άσχημο αλλά αν έχεις καλή διάθεση το συγκολλάς μετά..

    @Dream_Rider
    >Πάντα μας θυμίζουν οτι έχουμε κάτι να κάνουμε διαφορετικό από αυτό που θα θέλαμε…

    Σ’αυτό έχεις μεγάλο δίκιο.

  10. Όχι, αλλά ποτέ δεν είναι αργά! 😛
    Σ’ ευχαριστώ πολύ. (Μου) το έχω ξαναεπισημάνει ότι είναι πιθανότερο να κάνω καριέρα ως σχολιογράφος μπλογκ, παρά ως μπλόγκερ…! 😀

  11. Τελικά το μαθημα το έδωσες?

Σχολιάστε

 
