Εκλογές

Όλοι με ρωτάνε τι θα ψηφίσω. Καθημερινά λαμβάνω προεκλογικό υλικό στο όνομά μου. Προχθές μέχρι και τηλέφωνο με πήρανε για να μου πούνε «Έχετε την αγάπη του κυρίου τάδε». Βγαίνω έξω και πατάω πάνω σε φέιγ βολάν, μου μοιράζουνε ψηφοδέλτια και διαφημιστικά με ονόματα υποψηφίων. Ανοίγω την τηλεόραση και όλο και σε κάποια ομιλία, συζήτηση, συνέντευξη θα πέσω.
Και σας ρωτώ: Τι να ψηφίσω;;

Κι όμως μέσα μου νιώθω ότι όλα αυτά είναι μάταια.
Όλη μου η ζωή ως τώρα ήταν το σχολείο. Το οποίο είναι ένα μεγάλο μπάχαλο. Δεν έχουμε βιβλία ή όσα είχαμε ήταν πολλών δεκαετιών, δεν έχουμε εγκαταστάσεις και το βασικότερο δεν έχουμε σοβαρούς καθηγητές (ως επί το πλήστον).
Φέτος μέχρι αρχές Νοέμβρη δεν κάναμε μάθημα ούτε εμείς ούτε πολλά από τα Λύκεια της χώρας λόγω καταλήψεων. Και κοντά σε μας έκλειναν και τα Γυμνάσια. Το δημοτικό μια απ’τα ίδια με τις πολύμηνες απεργίες των δασκάλων. Τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ έμειναν υπό κατάληψη τη μισή χρονιά. Αρκετοί φίλοι μου που πήγαν σε πορείες για να διαμαρτυρηθούν για το Νόμο Πλαίσιο και τη μεταρρύθμιση στο Άρθρο 16 έφαγαν ξύλο από τα Ματ.
Η κατάληψη τέλειωσε γιατί μας απειλούσαν με παράταση του σχολικού έτους και μαθήματα στις διακοπές του Πάσχα και των Χριστουγέννων. Ακουγόταν πολύ έντονα ότι θα δώσουμε Πανελλήνιες τον Ιούλιο. Κι όμως πρωτοτυπούμε και σε αυτό το τομέα. Οι Πανελλήνιες ξεκινάν πιο νωρίς από κάθε άλλη χρονιά, μέσα Μαΐου με τους καθηγητές να βγαίνουν εκτός προγράμματος και να μας παραδίδουν το 1/3 του βιβλίου σε ένα ή δύο μαθήματα.
Και σαν να μην έφτανε αυτό γίνονται 2 χοντρές μαλακίες με τα αποτελέσματα των ψυχομετρικών τεστ όσων αφορά τις στρατιωτικές σχολές και τα αποτελέσματα των αγγλικών.
Μέσα σε μια χρονιά δηλαδή το χάος. Εγώ μια φορά αν ήμουν υπουργός παιδείας και συνέβαιναν όλα αυτά θα είχα παραιτηθεί με τη μία.
Και σας ρωτώ: Τι να ψηφίσω;;

Για να συμπληρώσω το μηχανογραφικό τσέκαρα μία μία τις σχολές. Βλέπετε, όλοι με συμβούλευαν να τελειώσω μια σχολή που να μ’αρέσει μεν, να έχει και επαγγελματική αποκατάσταση δε τρομοκρατώντας με. Βλέπω από τη μία μια γνωστή μου που τέλειωσε Νομική και δουλεύει δικηγόρος για 300 Ευρώ το μήνα. Και βλέπω και τον ξάδερφό μου που μπήκε με 6μηνη σύμβαση στο δημόσιο ανασφάλιστος και χωρίς ένσημα. Αν δεν σου βάλει ένσημα το δημόσιο υπάρχει περίπτωση να σου βάλει ο ιδιωτικός τομέας;; Μαθαίνω ότι ένας νόμος που έλεγε ότι στον ιδιωτικό τομέα αν σου ανανεώνανε τη σύμβαση για τρίτη φορά μονιμοποιούσουν αυτόματα γιατί έδειχνε ότι σε χρειάζονται καταργήθηκε πρόσφατα. Όλα για τους εργοδότες..
Ακούω ότι τα ταμεία είναι υπερχρεωμένα. Θα δουλεύουμε μέχρι τα 80 άραγε;
Και σας ρωτώ: Τι να ψηφίσω;;

Kαι το καλοκαίρι έκανε φινάλε με ένα Ολοκαύτωμα.. Φανερώνωντας την ανετοιμότητα και την παραλυσία του κράτους και αφήνοντας ένα σωρό ανθρώπους νεκρούς και ακόμη περισσότερους άστεγους και άνεργους.
Και σας ρωτώ: Τι να ψηφίσω;;

ΜAGIC DE SPELL – ΣΕΡΑΓΕΒΟ

Βαδίζω με μάτια κλειστά
τα βαστώ σφαλιστά κι ονειρεύομαι
μην μ’αγγίζεις μη με ξυπνάς
την αλήθεια σας πια δεν τη δέχομαι .

Δεν ανοίγω τα μάτια μου καν
διασχίζω τον κόσμο και φλέγομαι
αν μ’αγαπάς μη μιλάς
άλλα ψέμματα δεν τα ανέχομαι .

ΦΩΝΑΞΕ
η ζωή μας χάνεται πάει
ΔΙΑΛΥΣΕ
τη σκόνη που σκεπάζει το φως
Ο ΘΑΝΑΤΟΣ
διακοπές στο Σαράγεβο πάει
ΞΥΠΝΗΣΕ
στις ειδήσεις τα βλέπεις και τρως .

Απόψε τα βλέπω διπλά
ήλιος λάμπει κι ας είναι μεσάνυχτα
δυο τσιγάρα πολύ δυνατά
κι εκτοξεύομαι μέσ’το διάστημα .

Μια οθόνη μου δείχνει μηδέν
εποχές που δεν γίνονται θαύματα
ένα στόμα φωνάζει πως δεν
θα με πείσεις με χίλια τεχνάσματα .

~ από justelene στο Σεπτεμβρίου 13, 2007.

7 Σχόλια to “Εκλογές”

  1. Να ψηφισεις καποιο κομμα της Αριστερας,οποιο και αν εινα αυτο.Απλα να μαυρισεις τα δυο μεγαλα!!!

  2. ψήφισε Φλάντζα, Σύριζα ή κάτι μικρό και τριανταφυλένιο από την εξωκοινοβουλευτική αριστερά~

  3. ΔΕ θα σου απαντήσω. Δε νομίζω ότι μπορεί κανείς να το απαντήσει αυτό για άλλους, παρά μόνο για τον εαυτό του. Θέλει ψάξιμο, συνείδηση, ουσιαστική ενημέρωση, κατανόηση της κατάστασης.

    Πάρε υλικό από όλα τα κόμματα, μικρά και μεγάλα, διάβασε εφημερίδες, μπες σε ιστοσελίδες, να συμμετείχεις σε συζητήσεις. Η συνείδηση και η κρίση αποκτούνται σιγά-σιγά, με τον καιρό.

    Μόνο όταν γίνουμε όλοι ενεργοί πολίτες, θα κάνουμε το πολίτευμά μας να πλησιάσει λίγο τη «Δημοκρατία», που κάθε άλλο από αυτό είναι τώρα.

    Θα μου πεις: Δεν έχω καιρό. Ίσως. Άρχισε όμως από τώρα να ψάχνεσαι.

    Για όλα υπάρχει το «γιατί». Γιατί μπλε; Γιατί ΟΧΙ μπλε; Γιατί πράσινο; Γιατί ΟΧΙ πράσινο; Γιατί τρίτα κόμματα; Γιατί ΟΧΙ τρίτα κόμματα; Γιατί αριστερά; Γιατί ΟΧΙ αριστερά; Γιατί φιλελεύθερους; Γιατί ΟΧΙ φιλελεύθερους; Τι τρέχει με τον εκλογικό νόμο και την αυτοδυναμία; Γιατί απαγορεύτηκε η δημοσίευση των δημοσκοπήσεων; Γιατί; Γιατί; Γιατί; …

    Όσο ψάχνεις/ψάχνεσαι, τόσο τα γιατί πληθαίνουν; Θα σταματήσουν ποτέ; Δεν ξέρω…

  4. Έννοια σας και το έχω ψάξει. Έχω διαβάσει για τους πάντες.

    @ coperty : αν ψηφίσω κάτι που δεν μπαίνει στη Βουλή βοηθώ το πρώτο κόμμα να κάνει αυτοδύναμη κυβέρνηση με μικρότερο ποσοστό..

  5. Μονη σου καλη μου παντησες στο ερωτημα σου…..
    Μια παραλκση μονο*μην αφησεις να σκορισει,
    του τρελου η ελπιδα…….
    μη τους κανουμε τη χαρη…..
    Καλο σου βραδυ…

  6. ναι το ξέρω για τα κόμματα που δε μπαίνουν στη Βουλή, αλλά αν νιώθεις ότι κάθε άλλο θα ήταν πρωσοπική ιδεολογική νοθεία τότε είναι μία λύση.

  7. Λάθος αντιμετώπιση αυτή Ναταλία μου. Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να ψηφίζουμε κατά συνείδηση… Με τη λογική αυτή, ένα μικρό κόμμα δε θα μπει ποτέ στη Βουλή…

Σχολιάστε

 
