Μία σκιά

Τώρα είσαι αλλού και σε ψάχνω παντού
Όλα είναι αλλιώς όσο περνάει ο καιρός
Η αγάπη έχει φύγει, έχει πάει ταξίδι
Τώρα πλέον μου μιλά μόνο μία σκιά

(Δεν είναι δικό μου αλλά δεν ξέρω και ποιανού είναι. Low bap κομμάτι πάντως.)

~ από justelene στο Αύγουστος 9, 2007.

2 Σχόλια to “Μία σκιά”

  1. Ψιλοάσχετο με το post αυτό, αλλά τέσπα. Διάβασα όλα σου τα ποστ περί κατάληψης, κάναμε και εμείς για λίγες μέρες, δυστυχώς, στο σχολείο μας. Βλέπεις είμαι σε σχολείο με θεούσα διευθύντρια (που έληξε την κατάληψη με το έτσι θέλω) και πολλά φυτουκλάκια-σπασικλάκια-μουνοπανάκια. Π.χ. στην τάξη όταν έκανα φασαρία πρώτα οι συμμαθητές μου μου την έλεγαν, φοβερό;

    Τέσπα, κάνε με add στο msn, mjdj_the_fragger@hotmail.com

  2. Σκιές, από το «Σημεία των καιρών».

    (http://www.lyra.gr/ViewShopProduct.aspx?Id=115523

    http://www.avopolis.gr/greviews/default.asp?ID=3107)

Σχολιάστε

 
