Ψυχολογικό τεστάκι

Απαντάτε το πρώτο που σας έρχεται στο μυαλό.

~Υποθέστε ότι είστε σε μια έρημο και βρίσκεται ένα ξίφος. Πως θα είναι και τι θα το κάνετε, αν θα το πάρετε μαζί σας κλπ.

Η δική μου απάντηση: Ένα σπαθί σαμουράι και το παίρνω μαζί μου.

~ Προχωράτε στην έρημο. Βρίσκετε ένα ποτήρι. Τι έχει μέσα, τι το κάνετε, το παίρνετε μαζί σας,κλπ.

Εγώ είπα: Ένα γυάλινο ποτήρι κρασί το οποίο παίρνω μαζί μου.

~Συνεχίζετε το ταξίδι και βρίσκεται ένα κουτί. Τι έχει μέσα κλπ.

Τι απάντησα εγώ: Ένα χάρτινο μικρό κουτί με ένα κλειδί το οποίο επίσης κουβαλάω μαζί μου.

~ Στο καπάκι πέφτετε πάνω σε μια σκάλα. Τι σκάλα είναι αυτή και τι κάνετε μαζί της.

Η απάντησή μου : Μια σκάλα από αεροπλάνο μέσω της οποίας ανεβαίνω σε αυτό. Έχει κόσμο μέσα.

~Έπειτα βρίσκετε ένα άλογο. Πως είναι το άλογο, τι χρώμα,κλπ. Το παίρνετε μαζί σας;

Η δική μου απάντηση: Ένα μαύρο άλογο με ράστα χαίτη το οποίο παίρνω μαζί μου.

~Μετά από πολλή κούραση φτάνετε σε μια όαση. Πως είναι η όαση και τι κάνετε εκεί.

Απάντησα : Οι σκηνές και η πόλη είναι άδεια και αρχίζω να εξερευνώ. Υπάρχει ένα συντριβάνι με κρασί.

~Τέλος φτάνετε σε ένα τοίχο/ φράχτη. Πως είναι ο τοίχος/φράχτης, τον ξεπερνάτε,κλπ.

Είπα: Είναι ένας τοίχος από αδιέξοδο ο οποίος έχει μια τρύπα. Βγαίνω από εκεί και απ’έξω συναντάω το άλογό μου και φεύγουμε μαζί.

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ…
 -Το σπαθί συμβολίζει τον πατέρα σας. Όσοι το παίρνετε θα πει ότι κουβαλάτε κάτι από τον πατέρα σας μαζί σας.
-Το ποτήρι είναι η μανούλα σας. Όσοι έχετε υγρό, το πίνετε και αφήνετε το ποτήρι θα πει πως πήρατε ότι ήταν να πάρετε από τη μάνα σας. Όσοι το παίρνετε μαζί σας κάτι έχετε από τη μάνα σας, όσοι το παρατάτε δεν έχετε τίποτα από αυτή.
-Το κουτί είστε εσείς.
-Η σκάλα είναι οι φίλοι σας. Αν σας πηγαίνει σε μέρη με κόσμο έχετε πολλούς φίλους, αν την παίρνετε μαζί σας για πείπτωση ανάγκης έχετε φίλους για τις δύσκολες στιγμές.
-Το άλογο είναι ο σύντροφός σας. Αν είναι λευκό δείχνει ρομαντισμό ενώ αν είναι μαύρο δείχνει πάθος.
-Η όαση είναι η μελλοντική σας ζωή.
-Ο τοίχος συμβολίζει τα εμπόδια που θα βρείτε στην πορεία σας και τον τρόπο που θα τα ξεπεράσετε.

Άρα σύμφωνα με τους συμβολισμούς:
Είμαι κόρη σαμουράι ο οποίος με έχει επηρεάσει πολύ, όπως και η μάνα μου. Δεν έχω αποκρυπτογραφήσει ακόμα τον εαυτό μου. Έχω φίλους. Το έτερον ήμισι θα είναι παθιασμένο με ράστα (Yeap!) και η μελλοντική μου ζωή θα συνοδεύεται από εξερεύνηση και κρασί. Θα βρίσκω πόντιους τρόπους να ξεπερνάω τα εμπόδια.

Κατά προτίμηση παίξτε το με παρέα.. Στη δικιά μας πάντως μια νορμάλ απάντηση -σε οποιαδήποτε ερώτηση- δε δόθηκε.. Zlatko λες να φταίει που είμαστε περιούσιοι;;

~ από justelene στο Ιουλίου 13, 2007.

7 Σχόλια to “Ψυχολογικό τεστάκι”

  1. Εγώ το πιστεύω αγαπητή μου Justelene! Άλλωστε με τι προσόντα να τη δώσουμε την normal απάντηση; 🙂

  2. με τέτοια υπερσύνθετη ψυχοσύνθεση το μόνο που μπορεί να σε σώσει είναι ένα μπλογκοπαίγνιο

    http://insidetheroom.wordpress.com/2007/07/13/%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%b5%cf%87%ce%af%ce%b6%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b1%cf%82-%cf%84%ce%bf-%ce%bc%cf%80%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%ba%ce%bf%cf%80%ce%b1%ce%af%cf%87%ce%bd%ce%b9%ce%b4%ce%bf/

  3. Ακόρεστες ψυχές….

  4. shit… πρέπει να ξανακάνω το τεστ… το διάβασα και τώρα ξέρω τι είναι τι όποτε πρέπει να περιμένω μερικές μέρες, να ξεχάσω τι συνδέεται με τι και να απαντήσω στις ερωτήσεις πιο αυθόρμητα!

  5. Μα γιατί δεν υπάρχει εξήγηση στο πράσινο άλογο??Εμένα πράσινο μου ρθε….και δεν τα χω με εξωγήινο.Επίσης οι φίλοι μου είναι καρύδες γιατί ανέβηκα με την σκάλα σε ένα φοίνικα.
    Μικρή πολύ κρασί ακούω…μπεκροκανάτα και εσύ?

  6. τρελό μου…

  7. Πηγάδι με κρασί, LOL!!! Να υποψιαστώ πως αυτό το καλοκαίρι το ρίχνουμε έξω και δενμας εμποδίζει τίποτα?
    Λειτουργεί πάντως το τεστ. Ο εαυτός μου είναι τελικά ένα ξύλινο κουτί γεμάτο μπερδεμένες κλωστές. Και την αράζω στην όαση για πάντα. Γιατί να φύγω?

    Φιλιάααα!

Σχολιάστε

 
