Χαιρετισμούς από Σαλόνικα

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Γεια σας και χαρά σας! Εδώ και μια βδομάδα περίπου είμαι Θεσσαλονίκη! Έχω οργώσει όλη την πόλη περπατώντας και κάνοντας βόλτες, τα μυαλά είναι στα κάγκελα και η παρέα τα σπάει..

Έχω ήδη λάβει άπειρα sms από φίλους και συγγενείς που μου ζητούν φαγώσιμα: τσουρέκια, σιροπιαστά, κουρκουμπίνια, μπουγάτσες, μπακλαβά, λουκούμια, σουβλάκια, καζάν ντιπί και παγωτά.

Έχω πάρει χρωματάκι – και που’σαι ακόμα..

Με το μηχανογραφικό ΔΕΝ έχω βγάλει άκρη ακόμα,να δούμε πότε θα το κάνω κι αυτό..

Είμαι Σαλόνικα και περνάω καλά σε λέω.. Φιλιά σε όλους σας!!

~ από justelene στο Ιουλίου 6, 2007.

6 Σχόλια to “Χαιρετισμούς από Σαλόνικα”

  1. Α να σου διακοπές στη Σαλονίκη μια χαρά είναι. Άλλο Θεσσαλονίκη άλλο Σέρρες!

  2. Πέρνα όσο πιο καλά μπορείς γιατί μπορεί του χρόνου να ταλαιπωρησε σαν και μας με εξεταστικές μες στον Ιούλιο.
    Καλή συνέχεια.
    Φιλιά.

  3. 8essaloniki,i moni poli pou grafete me duo s alla proferetai me duo l xixixi

  4. Τυχερουλα !!! Να περάσεις καλα !!

  5. Kalos ir8es stin poli mas! Koita na diaskedaseis! 😀

  6. Χαίρομαι που περνάς ωραία στην πόλη μου. Πάντα τέτοια. 🙂

Σχολιάστε

 
