Μια εναλλακτική έκθεση

Το σχολείο τέλειωσε μια για πάντα και για τους προσεχείς μήνες δε θα είμαστε ούτε μαθητές αλά ούτε και φοιτητές. Τουτέστιν; Αργόσχολοι.. Πριν δώσω τα βιβλία στη μικρή μου ξαδέρφη για το καλοκαιρινό φροντιστήριο και πριν πετάξω στον πλησιέστερο κάδο ανακύκλωσης τα τετράδιά μου, σκέφτηκα να ανεβάσω κάποια ενδιαφέροντα εξώφυλλα.. Πραγματικά τα εξώφυλλα των βιβλίων μας θα έπρεπε να εκθέτονται μετά το τέλος της σχολικής χρονιάς. Θυμάμαι ο αγαπημένος μου καθηγητής Καλλιτεχνικών στο Γυμνάσιο το είχε προτείνει (μαζί με μια έκθεση θρανίων..). Κάποια φανερώνουν βαρεμάρα, άλλα το κόλλημα με κάποιους στίχους, άλλα ψυχεδέλεια και άλλα σχιζοφρένεια..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

~ από justelene στο Ιουνίου 22, 2007.

14 Σχόλια to “Μια εναλλακτική έκθεση”

  1. Αυτα ειναι που θα κοιτας μετα απο χρονια και ισως να θυμασαι φιλους και καταστασεις…

  2. Πως τα πήγες κοπελιά; Θα πας εκεί που θέλεις;Καλά αποτελέσματα!

  3. εμένα φέτος τα βιβλία μου ήταν όλως παραδόξως πεντακάθαρα {(ίσως για να μπορώ να τα πετάξω χωρίς κανέναν ενδοιασμό μετά!). Πότε 8α έρ8εις απ’ τα μέρη μας??

  4. Χεχ. Εγώ είχα μια μαύρη μεγάλη σακούλα και κάθε φορά που έγραφα ένα μάθημα πετούσα μέσα οτιδήποτε σχετικό με αυτό. Στο τέλος κουβάλησα σαν κλέφτης-τυχοδιώκτης την τεράστια βαριά σακούλα μέχρι τον πλησιέστερο κάδο ανακύκλωσης (όχι και πολύ κοντά) και τα ανακύκλωσα. Το μόνο κακό (που λέει και mourningthedeparted) είναι ότι τα βιβλία που πέταξα πιθανόν να ξαναγίνουν βιβλία τρίτης λυκείου. Αν και δε νομίζω ο ΟΕΒΔ να χρησιμοποιεί ανακυκλωμένο χαρτί.

  5. @preza tv
    edw anapolw twra.. de borw na fantastw se xronia ti 8a ginetai

    @vita k
    to neo post 8a ta leei ola

    @coperty
    oloka8ara?? bravo!! logika arxes ioulh erxomai serres!

    @8rwgos
    lol me th sakoula.. egw etsi petaksa ola ta endosxolika. twn panellhniwn ta kratisa gia thn ksaderfh mou..

  6. Καταπληκτική ιδέα θα ήταν μια τέτοια έκθεση.

    > Κάποια φανερώνουν βαρεμάρα, άλλα το κόλλημα με κάποιους στίχους,
    > άλλα ψυχεδέλεια και άλλα σχιζοφρένεια..

    Βασικά, είναι οι χάρτινοι μάρτυρες του χρόνου που πέρασε.

    (Προσωπικά τα βιβλία των πανελληνίων τα έχω ακόμα στη βιβλιοθήκη και πότε-πότε αρπάζω ένα, το ξεφυλλίζω και θυμάμαι τους [δύσκολους; ωραίους; θα δείξει] καιρούς εκείνους. Την τότε φάση της ζωής μου).

  7. distixws emena oti den m’arese sto sxoleio me kinigaei sthn sxolh!!
    kai exw ftasei na simvoulevomai biblia 3hs lykeiou!!
    oso gia ta ekswfilla pragmati mporoyn na mpoyn se ekthesi.
    perimenw na mathw ki egw pws ta piges.
    filia

  8. Εγώ έχω μία απορία. Κοπέλα είσαι; Αν είσαι κοπέλα και βλέπεις μπάλα αυτό είναι θαυμαστό!

    Τέσπα, περιμένουμε με αγωνία να μάθουμε πώς τα πήγες…

  9. Διαβαζω αυτα που γραφεις εδω και καιρο αλλα αυτο ειναι το πρωτο μου comment. Και τα δικα μου βιβλια δεν ειναι πεντακαθαρα, ειναι γεματα στιχους απο G’N’R, nirvana, s.o.a.d.( και εγω δεν ξερω ποσους αλλους) και πρεπει να τα πεταξω για να εχω χωρο για τα επομενα αλλα δεν τα εχω αγγιξει απο τις εξετασεις καθόλου … τα λυπαμαι να τα πεταξω ( δεν μπορώ να τα ανακυκλώσω γιατι εδω στη Ρόδο δεν εχει καδους ) … Θα μεινουν στη βιβλιοθήκη μεχρι να τα πεταξει η μανα μου το Σεπτέμβρη … Τεσπα πολυ καλο το blog , keep writting !!!

  10. @zero2one
    gi’auto kai mono pshnomai na ta kratisw

    @phgh
    dhladh PREPEI na ta krathsw..

    @ginfu
    yeap! kopela eimai kai vlepw bala..

    @artemis
    pwpw giati na mhn exete kadous? efxaristw gia ta kala sou logia.

  11. Σορυ αλλά το ΑΔΟΕ (διοίκηση επιχειρήσεων) ήταν από τα πιο ενδιαφέροντα μαθήματα.Δεν ξέρω γιατί αλλά μου άρεσε αυτά που μάθαινα,βέβαια 12 έγραψα αλλά ποτέ δεν μου άρεσε να μαθαίνω «από έξω»!

  12. Μόνο εγώ τα ξεφωρτόθηκα μια για πάντα?
    καλές καταστάσεις δεν μου θύμιζαν!
    Καλούς φίλους δεν είχα,ε αντε και πηγαίνετε στον πολτό που ήρθατε!

  13. The Mighty Banksy

  14. A, το βιβλίο της διοίκησης μου θύμισε το δικό μου… Το μισούσα αυτό το μάθημα και το βιβλίο είχε γίνει καμβάς… 🙂
    Αν το βρω θα το σκανάρω να στο στείλω, μπρος πίσω…
    Αν δεν έχει πεταχτεί (πράγμα πολύ πιθανό…)
    Τυχαία βρήκα το Blog τώρα, καλή συνέχεια…

Σχολιάστε

 
