Μωρέ μια χαρά περάσαμε

Μερικά περιστατικά που συνέβησαν κατά τη διάρκεια των Πανελληνίων..

Την Πέμπτη είναι το τελευταίο μας μάθημα Έκθεση στο φροντιστήριο. Στο τέλος η καθηγήτρια μας κάνει «Ευχαριστώ για τη συνεργασία. Χάρηκα που σας γνώρισα. Τα 2 χρόνια μαζί σας ήταν τέλεια. Άντε να τελειώνετε να πάμε για κανά καφέ..»

Μια μέρα πριν γράψουμε σπάει το τηλεφωνικό κέντρο του σπιτιού αλλά και το κινητό μου χτυπάει συνέχεια. Ο πατέρας μου, η μητέρα μου και ο αδερφός μου κάθε φορά που γυρνάνε από κάπου μού φέρνουν χαιρετίσματα και ευχές από κάποιο γνωστό. Με θυμήθηκαν όλοι μου οι φίλοι και οι συγγενείς ακόμα και από επαρχία και από Γερμανία. Έχω εντυπωσιαστεί.

Πρώτο μάθημα έκθεση. Μας μοιράζουν τα τετράδια και μας λένε να γράψουμε τα στοιχεία μας. «Προσέξτε. Τα βαφτιστικά σας να γράψετε, όχι υποκοριστικά. Μη δω Μάκης, Λάκης, Σάκης». Ο Θ. μου κάνει «Αλήθεια, το βαφτιστικό του Ρουβά ποιο είναι;». Ο Γιάννης απ’την άλλη σηκώνει το χέρι του και ρωτάει «Το δικό μου είναι Ιωάννης έτσι; «. Ο μπροστινός του γυρνάει πίσω και του λέει «Με ωμέγα»..
Στο μεταξύ εγώ είμαι μες στην καλή χαρά. «Ρε συ αποκλείεται εσύ ειδικά να μην έχεις αγχωθεί. Εδώ φοβόμασταν μη μας πάθεις κάνα λιποθυμικό σοκ από το άγχος και τώρα είσαι με ένα χαμόγελο και διάθεση Τραλαλά. Ρε μήπως επειδή ήσουν αγχωμένη ως συνήθως σου ρίξανε τίποτα στο γάλα σου το πρωί;»
Κι ενώ είμαστε έξω και περιμένουμε την άφιξη των θεμάτων, κάνω στα παιδιά «Ρε σεις θα μου λέτε άμα κολλήσω». «Δεν είμαστε καλά. Όλη τη χρονιά εσύ έγραφες τις εκθέσεις μας, παίζει να’χεις γράψει πιο πολλές εκθέσεις από κάθε παιδί στην Ελλάδα και μας λες να σου λέμε;;;» ..
«Έλα μου ντε, κάνει ο Θ. Να σου πω μαθηματικά, να σου πω φυσική αλλά έκθεση;;; Αφού δεν ξέρω τι μου γίνεται. Και εξάλλου καλά λέει και ο Χ. Έχεις γράψει κέρατα. Αν γράψεις κάτω από 17 θα πάω να κρεμαστώ.»
Μετά την Έκθεση λέμε να βγούμε μια βόλτα το βράδυ. Με το που βγαίνω έξω αρχίζει να δυναμώνει η βροχή. Μέχρι να φτάσω το παντελόνι μου έχει αλλάξει χρώμα, τα μαλλιά μου είναι σα να τα έχω λούσει και πραγματοποιήθηκε μια επιθυμία της μάνας μου : πλήθυκαν τα all-star. Κι ας είχα και ομπρέλα. Εμένα δε με νοιάζει, την αγαπάω τη βροχή αλλά οι φίλες μου με κράζουν. «Ρε βλαμμένο δίνεις. Αν αρρωστήσεις τι θα κάνεις ;;».. «Καλά εσύ πνίγηκες! «. Περιφερόμαστε 3 άτομα με μια ομπρέλα. Ψάχνουμε μια παρέα σε ένα μαγαζί. Έχει πολύ κόσμο. Έχουμε γίνει τελείως μούσκεμα. «Εμείς είμαστε τώρα σοβαροί άνθρωποι που δίνουν Πανελλήνιες»..

Επόμενο μάθημα τα Μαθηματικά Γενικής. Όλη τη χρονιά το είχαμε τελείως παρατημένο η παρέα μου από το φροντιστήριο γιατί τα θεωρούσαμε καραγελοία και απίστευτα βαρετά. Η καθηγήτρια στο φροντιστήριο μας κάνει «Από σας δεν περιμένω κάτω από 19 σ’αυτό το μάθημα.» «Κάτω από 9 δε γράφουμε», μου κάνει η Σ. Όλοι τις μέρες που δίνουμε Μαθηματικά Γενικής διαβάζουν Μαθηματικά Κατεύθυνσης.Λαμβάνω μηνύματα και κατανοώ ότι δεν είμαι η μόνη που βαριέται που ζει. «Θα κάνω χαρακίρι». «Δεν παλεύεται η κατάσταση. Μιλάμε παραείναι βαρετά.». «Ρε το έριξα στην κατεύθυνση για να ξεφύγω. Είναι τόσο βαρετά.» ..» Ρε πιο μεγάλο βαθμό θα έχω στην κατεύθυνση παρά στη γενική.». Στο μεταξύ έχουμε να μάθουμε και πολύ θεωρία. Και όχι μόνο αυτό. Είναι και ηλίθια θεωρία. «Τι λέμε Στατιστική», «Τι λέμε πληθυσμό», «Τι είναι το δείγμα»,κλπ. Πανάχρηστα πράγματα. Και ήγηκεν η μέρα. Οι επιτηρητές φωνάζουν »Τα κινητά στην έδρα. Σε αυτήν εδώ την έδρα απενεργοποιημένα.». Ο Γιάννης έχει πάλι ερώτηση «Εγώ το δικό μου το έχω μέσα σε εκείνό το μάυρο τσαντάκι που είναι πάνω στην έδρα απενεργοποιημένο. Να το βγάλω από το τσαντάκι που είναι πάνω στην έδρα και να το βάλω μόνο του πάνω στην έδρα;».

Επόμενο μάθημα τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης. Τυχαίνει λόγω γκαντεμιάς και ακριβώς μια μέρα πριν είναι ο τελικός του Champions League. Το πρώτο πράγμα που μας λέει η καθηγήτρια στο φροντιστήριο είναι «Βλαμμένα μη ξενυχτίσετε με τη μπάλα και πάτε άυπνα να γράψετε.» Ο Γ. της λέει «Κυρία εγώ θα δω μέχρι τις 3 Σούπερ Μπάλα». Η καθηγήτρια γουρλώνει τα μάτια της αλλά δεν απαντάει. Την άλλη μέρα στο σχολείο μόνο γι’αυτό μιλάμε. Εννοείται ότι το είδαν όλοι. Απλά δεν ακολουθήσαμε το τελετουργικό : Σύνταγμα, παρεούλα το βράδυ με μπύρες και πίτσες και μετά Σούπερ Μπάλα. Μόνο το ματς είδαμε και οι περισσότεροι με αγκαλιά βιβλία. Εγώ είχα προνοήσει και είχα ξυπνήσει από νωρίς για να διαβάσω προκειμένου να δω το ματς τουλάχιστον σαν άνθρωπος. Κι ενώ την επόμενη μέρα μιλάμε με το Θ. και αναλύουμε τις φάσεις ακούμε τον επιτηρητή να φωνάζει στον Χ. «Παιδί μου πας καλά; Δεν είπαμε να μη γράφετε τα στοιχεία σας ΜΕΣΑ στα τετράδια;; Ακυρώνεται όλη η διαδικασία». «Ώπα, ώπα κοιμάται», μου κάνει ο Θ. «Δεν επικοινωνεί. Το βλαμμένο ξενυχτάει τα βράδια, λιώνει στο διάβασμα και κοιμάται όρθιο τώρα». Όταν μας μοιράζουν τα θέματα ο Γιάννης ρωτάει «Τις λύσεις θα μας τις δώσετε μαζί ή αργότερα;».

~ από justelene στο Ιουνίου 3, 2007.

8 Σχόλια to “Μωρέ μια χαρά περάσαμε”

  1. εμάς με τα κινητά τους είχε πιάσει αμόκ! όχι στην έδρα ούτε στο κτίριο! Και μηδενίσανε δύο παιδιά στον νομό επείδη είχαν κινητό ενώ το είχαν κλειστό!!! γάμησέ τα. Άσε όταν γράφαμε ιστορία ήμουν τόσο φρικαρισμένος που ρώτησα τη διπλανή μου πως γράφεται το Θεωρητικής κατεύθυνσης, έφαγα τρελό κράξιμο εννοείται. Πάντως οι επιτηρητές δεν ήταν τόσο αυστηροί όσο λένε, σε πολλά μαθήματα με σουξουμούξου μερικοί μαθητές διασταυρώσαν το Σωστό-λάθος και καμιά ημερομηνία. Α! έκανα σε έναν επιτηρητή και παρατήρηση γιατί ο παλιομαλάκας δεν έβαλε γλώσσα μέσα όλη την ώρα με την άλλη επιτηρήτρια, αυτός επειδή στραύωσε για αντίποινα δε με άφησε να βγω μέχρι να δώσουν όλοι οι άλλοι το γραπτό τους τηρώντας δήθεν «τη σειρά». Αυτά από το εδώ μέτωπο!!

  2. καλα κανατε και ησασταν ετσι χαλαροι.δε βγαινει αλλιως.Φιλακια!! 😉

  3. Polla filia k se sena!

  4. Τώρα θυμήθηκα ότι και η δικιά μου συμπεριφορά δεν ήταν και πολύ «Πανελλήνιες». Κάθε μέρα πριν γράψω έβγαινα έξω, εξάρχεια και καφέδες. Πριν τα αρχαία πήγαμε και φάγαμε τέλειες πατάτες με τυρί και πράσο και μπέικον και ήπιαμε ρακή και ψιλομεθύσαμε. Την προηγούμενη των λατινικών (άκουσον άκουσον!) πήγα σε συναυλία του Μιχάλη Δέλτα με την Τάνια Τσανακλίδου στη Ρωμαϊκή Αγορά, και μάλιστα μοιράζαμε στον κόσμο τις άχρηστες πια σημειώσεις τον λατινικών για να κάθονται στο γρασίδι χωρίς να λερώνονται! Τα περίμενα όλα πιο αγχωμένα και πιεσμένα. Έχεις δίκιο, περάσαμε καλά για πανελλήνιες…

  5. Ki egw to epshna poly na paw Mixalh Delta, alla epeidh diavaza vrady de voleue. 8ymamai eixa ksekinhsei na diavazw stis 23.00..

  6. Κρίμα…έχασες ;-P. Αν είχες ξεκινήσει 12.00 θα προλάβαινες γιατί δεν κράτησε πολύ.

  7. na mhn ksexasw na sas diavazw panta, apo fovo min ginw san ki esas. ksipniste.

  8. xairetw

Σχολιάστε

 
