Πανελλήνιες..

Απλά δε μπορούσα να μη ποστάρω αυτό το κείμενο..

Κι ενώ στην αρχή (το Πάσχα και κάνα δυο βδομάδες αργότερα) με έπιανε δύσπνοια και μόνο που άκουγα τη λέξη Πανελλήνιες, τις τελευταίες δύο εβδομάδες είμαι ανησυχητικά φλου. Μιλάμε τελείως στον κόσμο μου, παρακαλάω να γράψουμε κι ό,τι είναι να γίνει ας γίνει. Γύρω μου επικρατεί μια θλίψη κυρίως από τους πάρα πολύ καλούς μαθητές. Επίσης σχεδόν όλοι είναι καρααγχωμένοι, ενώ οι πιο κολλητοί μου έχουν φοβερά προσωπικά προβλήματα. Μέσα σε αυτό το κλίμα ακόμα αναρωτιέμαι πως και είμαι μες στην τρελή χαρά. Γενικά πάντως όσοι δεν έχουμε καρακαταξεσκιστεί κάνουμε χαβαλέ μεταξύ μας. «Είναι που έλεγα πως μετά τα Χριστούγεννα θα έκοβα τις εξόδους. Μια βδομάδα πριν τις Εξετάσεις και βγαίνω κανονικά..». «Κακομοίρα μου μη μου πεις  ότι καψουρεύτηκες μια βδομάδα πριν από τις Εξετάσεις.. Είμαστε σοβαρές μαθήτριες εμείς, με στόχους! Έλα, για πες.. Πώς τον λένε;»
Γενικά ο καιρός είναι εναντίον μας. Όλοι συμφωνούμε πως θα ήταν πολύ καλύτερα τα πράγματα αν δίναμε Πανελλήνιες το χειμώνα. Στο φροντιστήριο πολλές φορές είμαστε μόνοι μας σε ολόκληρο το κτίριο ενώ στο διάλειμμα που κάναμε το απόγευμα της Κυριακής όλος ο κόσμος που πέρναγε γύρναγε από παραλία. Στο σχολείο οι «τουρίστες» που δεν πολυσκοτίζονται γενικά πάνε συνεχώς για μπάνιο κι έχουν μαυρίσει. Τους βλέπεις και είναι λες κι έχουν γυρίσει Αύγουστο από διακοπές. Εκτός αυτού μια παρέα εφτάχρονων μαζεύεται κάθε μεσημέρι ακριβώς κάτω από το παράθυρό μου και παίζει  «τώρα που τελειώνουν τα σχολεία» (ουσιαστικά τραγουδάνε και τσιρίζουνε ‘Έχω κι εγώ καράβια’ ή ‘Πού είναι η μπάλα με το Μπομπ Σφουγγαράκη;»), ενώ ο αδερφός μου ακούει όλη μέρα κι όλη νύχτα Bob Marley με αποτέλεσμα να φαντασιώνομαι παραλίες, ξαπλώστρες, κλπ. Γι’αυτά και άλλα πολλά έχω μεταναστεύσει στη γιαγιά μου, όπου το κλίμα είναι πολύ πιο ήρεμο και δεν με πρίζει να διαβάζω. Το αντίθετο μάλιστα : «Κλείσε τα βιβλία παιδάκι μου,φτάνει τόσο»..
Βλέπω 10-15 λεπτά τη μέρα πρωινάδικα γιατί με ωθούν στο διάβασμα. Θυμάμαι τη ξαδέρφη μου που δεν ήταν του διαβάσματος. «Όλη μέρα για καφέ ήμουν», μου έλεγε. «Μέχρις ότου 2 εβδομάδες πριν τις Εξετάσεις είδα Μενεγάκη. Πέταξε μια αδιανόητη κοτσάνα και σκέφτηκα φίλε έτσι θα καταντήσω αν δε διαβάζω. Ε, αυτές τις δύο εβδομάδες διάβαζα συνέχεια, τα έδωσα όλα. Γι’αυτό και πέρασα.. Αν δεν ήταν η Μενεγάκη..».
Στο φροντιστήριο μας μοιράσανε ένα φυλλάδιο που μιλάει για τη διατροφή μας αυτές τις μέρες, μας λέει να αποφεύγουμε αλκοόλ, κάπνισμα, καφέδες, να μην πολυτρώμε γενικά, να μην εμπιστευόμαστε κανένα, να μη ξενυχτάμε και άλλα τέτοια. Μόλις μας το μοίρασαν στην τάξη ένας πετάχτηκε «Κύριε αν φάω όλα όσα λέει εδώ για πρωινό θα θέλω τέσσερις επιτηρητές να με πηγαίνουν στην τουαλέτα!». Και ο υπεργαμάτος καθηγητής απάντησε : «Ρε παιδιά μην παίρνετε τις μετρητοίς όσα λέει εδώ μέσα. Ο καθένας σας έχει διαφορετικό οργανισμό. Εγώ και να φάτε σας συμβουλεύω -παραγγείλτε και τις πιτσούλες σας, και τα κοψίδια σας- και στο αλκοόλ σας στρέφω αν δείτε πως τα παίζετε,κλπ. Αρκεί όλα αυτά να γίνουν με μέτρο.»
Στο σχολείο μας κουφάνανε. Στα ενδοσχολικά (όσα μαθήματα δίνουμε στο σχολείο και όχι Πανελλήνιες) είθισται η ύλη να είναι τυπική, πέντε βασικά πράγματα για να μας μείνει κάτι από το μάθημα. Εξάλλου ποιος θα κάτσει μετά τις Πανελλήνιες να διαβάσει πχ. Αρχαία ή Κοινωνιολογία; Κι όμως, οι δικοί μας ξεχωρίζουν και σε αυτό. Έχουμε 100 σελίδες ύλη στην ιστορία και 25 μαθήματα στα Θρησκευτικά. (Μόνο αυτά έχω μάθει μέχρι στιγμής). Με τον κολλητό μου τα ξεκαθαρίσαμε: «Εγώ μια φορά θα τα παίρνω τα βιβλία στην παραλία κι ότι διαβάζω εκεί. Άντε αν έχει κίνηση στο δρόμο να το ξεφυλλίζω και στο λεωφορείο το βιβλίο. Κι αν ξεχάσω και κάνα τετράδιο σε καμιά ξαπλώστρα υγεία.. »
Όλοι -ψυχολόγοι, εκπαιδευτικοί,κλπ- μας συμβουλέουν Παρασκευή βράδυ να μη διαβάσουμε. Ίσως είναι η πρώτη φορά που πραγματικά θα ακούσω κατά γράμμα συμβουλή. Παρασκευή απόγευμα εγώ θα βγω -γιατί αν μείνω σπίτι θα σκέφτομαι μόνο τις Εξετάσεις και θα μπω στον πειρασμό να διαβάσω-.. Τώρα ποιος θα έρθει μαζί μου είναι άλλο θέμα.
Αχ.. Άντε να έρθουν οι Εξετάσεις, να τελειώσουν και να πάμε μετά διακοπές….

~ από justelene στο Μαΐου 16, 2007.

18 Σχόλια to “Πανελλήνιες..”

  1. καλή επιτυχία στις εξετάσεις να έχεις!
    όλα τα άλλα θα έρθουν…

  2. Κι εγώ θα βγω, δεν παλεύεται αλλιώς η υπόθεση…

    Άντε να σκίσουμε και να την κάνουμε όπως είπες κι εσύ!

  3. Καλή επιτυχία Ναταλί, όλα θα πάνε μια χαρά.

  4. Τώρα είναι που πρέπει να τα δώσεις όλα. Μη στεναχωριέσαι για τον καιρό κτλ. καλοκαίρια θα δεις πολλά στην ζωή σου. Όσο για τους τουρίστες που λες… χαίρονται τώρα αλλά όταν θα έχουν αργότερα δουλειές του κώλου και θα δουλεύουν σαν τα σκυλιά 365 μέρες το χρόνο και θα σε βλέπουν να κάνεις διακοπές θα ευχόντουσαν να είχαν στρώσει τον κώλο τους.

  5. Καλό κουράγιο, καλή τύχη και καλή επιτυχία; Ειμαι βέβαιος πως θα τα καταφέρεις.

  6. re ki emas mas evalan polla sta endosxolika, tous exei piasei i malakinsi kai metaniwnoun pou den piran kateythinseis gia na xairontai tin yli, poy einai polli, POLLI

  7. Να προσέξεις τους τύπους που αφορούν την αλλαγή στο μήκος κύματος και την ταχύτητα του ήχου στο φαινόμενο doppler.(όχι μόνο την αλλαγή συχνότητας)
    Θα επανέλθω πριν δώσεις Φυσική .

  8. Κάποιες συμβουλές για τα παιδία που γράφουν εξετάσεις εδώ πέρα:
    http://www.akyro.net/?p=52

    Καλή επιτυχία σε όλους!

  9. Άραξε…Το άγχος μόνο κακό θα σου προκαλέσει! Υπομονή θέλει και καθαρό μυαλό! Καλή σου επιτυχία!!!!!

  10. kali epituxia!!!

  11. Καλη επιτυχία μάτια μου.
    Κι έτσι ‘στον κόσμο’ σου να παραμείνεις.
    Να μπορούσαμε κι εμείς να μπούμε στον δικό σου…

    Φιλιά και διακρίσεις.
    Σου αξίζουν.

  12. Γειά σου ρε ναταλία! Καλή συνέχεια!!!!! 😉

  13. Το είδες αυτό;
    http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=25009452

    φιλιά και καλή συνέχεια

  14. Με πρόλαβε ο προλαλήσας, ήθελα να σου βάλω το λινκ της «Ε». Καλή επιτυχία.

  15. καλή τύχη και επιτυχία κορίτσι..
    η επιτυχια και η αποτυχια μιας ζώης δεν κρίνεται απο της εξετάσεις ενος μήνα..αλλα απο τις στιγμές που κερδίσαμε ή δεν κερδίσαμρ

  16. και μένα το παραπάνω λινκ με οδήγησε εδώ, να έχεις καλή επιτυχία κοριτσάκι σε ό,τι ονειρεύεσαι 😉

  17. kai egw apo auto to link anakalipsa to blog sou, kai to xw diavasei olo! kali dinami natalaki, se o,ti kai an kaneis!

  18. Καλή επιτυχία!! Αυτό το φλου είναι το καλύτερο! Δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι! Αυτό δούλεψε στη δικιά μου περίπτωση. Προετοιμασμένη είσαι ούτως ή άλλως. Το να είσαι ξεκούραστη μετράει πάρα πολύ.

    Τα λέμε και απο κοντά όταν τελειώσεις!

Σχολιάστε

 
