Gone away blues

Photobucket - Video and Image Hosting

Γραφείο, βιβλία, σημειώσεις, χαρτιά. Χαρτιά πεταμένα, σκισμένα, γραμμένα, ασκήσεις. Πολλές ασκήσεις..
Κλεισμένη στο δωμάτιό μου με τις ώρες (3 Ιεράρχες- όχι σχολείο- όχι φροντιστήριο) προσπαθώ να διαβάσω. Λύνω ασκήσεις εδώ και ώρες. Έχει πονέσει το κεφάλι μου, έχω αρχίσει να βαριέμαι, χρειάζομαι ένα ντουζ.
Το μόνο παράθυρο με τον έξω κόσμο είναι το ραδιόφωνο. Νιώθω πως επικοινωνώ με άλλο κόσμο, πως έχω παρέα. Τόσο μακριά, τόσο κοντά.
Πάνω σ’αυτή τη φάση λοιπόν, τελειώνει η εκπομπή που ακούω και αρχίζει μια άλλη. Με καλεσμένο τον Μανώλη Νταλούκα. Πρώην ραδιοφωνικό παραγωγό και νυν συγγραφέα του βιβλίου «Το ελληνικό ροκ». Θέμα συζήτησης, τι άλλο; Το ελληνικό ροκ. Παίζει Σιδηρόπουλο, Πουλικάκο, Παπαδόπουλο, ενώ ακούγονται και σπάνιες ηχογραφήσεις από το προσωπικό αρχείο του Νταλούκα.
Αποχαιρετώ την πραγματικότητα και βλέπω τον εαυτό μου πριν 6 χρόνια. Κατασκήνωση. Τραγούδια. Σιδηρόπουλος, Ξύλινα Σπαθιά, Poll.
Ένα τριήμερο στην Πάτρα. Συζητήσεις, διαμάχες, γνωριμίες,κλπ. «Όχι ρε. Το πρώτο γκρουπ του Μαχαιρίτσα δεν ήταν οι Τερμίτες. Ήταν οι P.L.J. που είχαν βγάλει ένα μόνο δίσκο επηρεασμένο από την «Αποκάλυψη» του Ιωάννη.».Αρχίζω και θυμάμαι. Τα γεγονότα ξετυλίγονται μπροστά μου. Με βλέπω σε κάποιο μπαλκόνι να διαβάζω τη βιογραφία του Παύλου, να γράφω το πρώτο μου «σοβαρό» ποίημα.
Η ώρα περνά, η εκπομπή τελειώνει.Στην επόμενη, καλεσμένος είναι ο Μιχάλης Δέλτα. Και ξαναγυρνάω στο παρελθόν. Τέλος της σχολικής χρονιάς. Με τον Καββαδία στο χέρι και τους Στέρεο Νόβα στο κασσετόφωνο. Κάπου πρέπει να βρίσκεται αυτή η κασσέτα.. Γίνεται παρουσίαση του νέου άλμπουμ του Μιχάλη, του «Forbidden poetry». συνειδητοποιώ πως αντί να λύνω ασκήσεις ζωγραφίζω/μουτζουρώνω/σχεδιάζω στα χαρτιά μου. Απελευθερώνω τη δικιά μου «ποίηση» (λέμε τώρα). Αφήνομαι στις μουσικές, στις εικόνες, στις αναμνήσεις μου..
Κι όμως τίποτα δεν έχει τελειώσει. Ακολουθεί ο «ποιητής» Κώστας Τριπολίτης με φράσεις όπως «Κι όλοι έτρεχαν στο μικρό άγγελο που μοίραζε ουρανό. Ας το παραδεχτούμε : όλοι διψάμε για ουρανό».. Δε θέλω και πολύ για να ξαναφύγω..


Μπορεί να μη βγήκα καθόλου όλη μέρα από το σπίτι. Μπορεί εκτός απ’τον αδερφό μου και τους γονείς μου να μην είδα άλλο άνθρωπο, μπορεί να διάβαζα και ‘γώ δεν ξέρω πόσες ώρες.. Όμως, το βράδυ που ξάπλωσα να κοιμηθώ είχα την εντύπωση πως μόλις γύρισα στο δωμάτιό μου..

~ από justelene στο Ιανουαρίου 31, 2007.

8 Σχόλια to “Gone away blues”

  1. εχει πολύ ενδιαφερον το βιβλίο αυτο του Νταλούκα για το ‘ελληνικο ροκ’..

  2. Ti na sou pw.. Den to exw diavasei. Padws opou na’nai 8a ginei ki auto..

  3. Egw pali ena exw na sou pw…exases pou den hr8es sthn parastash!Trexe na th deis sthn prwth eykairia!

  4. Ax, ταξιδάκια! Κι αυτά του μυαλού συνήθως είναι μακρινά και γεμάτα εκπλήξεις… Να γυρνάς μόνο για τα πλήρως απαραίτητα!

  5. @elgalla
    Otan vre8oume apo konta exw na sou pw ki alla gia auta ta taksidia.. 8a prospa8hsw na dw kai thn parastash padws.

    @maya
    Auto prospa8w na kanw! (((Maya)))

  6. Τα πιο ωραία ταξίδια είναι εκείνα που ξανακάνουμε με το μυαλό μας ή εκείνα που σχεδιάζουμε με τη φαντασία μας.
    Θέλω ποστ για τις κατασκηνώσεις, παραγγελιές δέχεσαι?
    Σμακ μικρό μου.

  7. Έχω ήδη γράψει ένα :

    https://justelene.wordpress.com/2006/07/31/%ce%b8%ce%ad%ce%bb%cf%89-%ce%ba%ce%b9-%ce%b5%ce%b3%cf%8e/

    Μουτς!

  8. Καλημέρα justelene ,
    σίγουρα δεν περίμενα να σε βρω και να σε διαβάζω εδώ !!!
    Χαίρομαι που το πνεύμα σου είναι οξύ…

    Καλά να περνάς ! 🙂

Σχολιάστε

 
