Real… ideal… surreal?

Photobucket - Video and Image Hosting

Πρώτη ώρα σήμερα έχουμε Φυσική Γενικής. Επειδή άλλαξε το πρόγραμμα στο 2ο τετράμηνο, μας πήρε άλλος καθηγητής. Ο αγαπημένος μου περσινός καθηγητής. Θυμήθηκα πως πέρσι ήθελα να μην κάνω Φυσική στο φροντιστήριο, αφού αυτός μας κάλυπτε πλήρως. Εκτός από εκπληκτικός καθηγητής ήταν και εκπαιδευτικός. Αφού είχαμε απογοητευτεί από ένα διαγώνισμα πέρσι μας άφησε τα πρώτα 10 λεπτά να συνέλθουμε και μετά αρχίσαμε μάθημα. Επειδή οι περισσότεροι ήμασταν απογοητευμένοι λέει στην κοπέλα που έλυνε μια άσκηση στον πίνακα «Ρε παιδιά δε μπορώ να σας βλέπω έτσι. Μαίρη πάρε την Παρασκευή, πηγαίντε στο περίπτερο και φέρτε σοκολάτες για όλους». Έβγαλε 50 Ευρώ και τους τα έδωσε.. Γενικά φορτιστήκαμε πολύ την πρώτη ώρα. Και το χειρότερο ήταν πως αυτός ήταν απογοητευμένος γιατί δεν είχαμε ιδέα από Φυσική Γενικής, μιας και ο προηγούμενος καθηγητής προκειμένου να μην τσαντίζεται μαζί μας, μας άφηνε να κάνουμε ότι θέλουμε. «Κύριε γιατί δε μας πήρατε Φυσική Κατεύθυνσης», ρωτάει ο Σταύρος και πραγματικά το έχω κι εγώ απορία. «Ρε παιδιά νομίζετε πως εγώ δεν ήθελα».. «Κατάλαβες φίλε μου;» , μου κάνει ο Σταύρος. «Οι άλλοι 2 που διδάσκουν Φυσική Κατεύθυνσης είναι άχρηστοι και δεν άφησαν τον άνθρωπο να μας πάρει». Αυτός που διδάσκει σε μας είχε δηλώσει στους περσινούς ότι δε μπορεί να λύσει ασκήσεις εκτός από αυτές που υπάρχουν στο σχολικό ενώ αυτός που διδάσκει στο άλλο τμήμα είναι αυτός που μας είχε προηγουμένως Φυσική Γενικής. Παραδίδει τα 5 πρώτα λεπτά και μετά «Κάντε ό,τι θέλετε αθόρυβα παιδιά»..
Τη δεύτερη ώρα είχαμε Φυσική Κατεύθυνσης. Μιλάμε ο καθηγητής είναι πολύ άχρηστος. Προσπαθούσε να λύσει μια άσκηση, για την οποία το βιβλίο έγραφε κάτω κάτω την τελική απάντηση και προσπαθούσε να βγάλει το ίδιο αποτέλεσμα, αλλά επειδή από μόνος του δεν μπορούσε «δημιουργούσε» δικά του θεωρήματα και έβγαζε δικές του σχέσεις. «Ο άνθρωπος παλεύει να λύσει την άσκηση. Δε την λύνει αλλά παλεύει», λέει ο Αργύρης. «Αν έγραφε Πανελλήνιες θα έγραφε χειρότερα από εμάς» συμπληρώνει ο Γιάννης.
Την επόμενη ώρα έχουμε μαθηματικά κατεύθυνσης. Από το διάλειμμα κιόλας αναρωτιόμαστε με το Γιάννη για την άσκηση που μας είχε βάλει για το σπίτι και μη μπορώντας να τη βγάλουμε, την πήγαμε στην καθηγήτρια στο φροντιστήριο (και οι δύο την ίδια έχουμε) και ούτε αυτή κατάφερε να τη λύσει. «Για να μη τη λύσει η Μαυρομάτη θα πει ότι η άσκηση δε λύνεται», μου λέει ο Γιάννης. Και του λέω πως συμφωνώ. Η γυναίκα είναι ΠΟΡΩΜΕΝΗ με τα μαθηματικά. Έχει ρούχα ζωγραφισμένα με συναρτήσεις και μιγαδικούς (όπως και πετσέτες, κουρτίνες και σεντόνια) , γνώμονες και μοιρογνωμόνια για κοσμήματα και η καλύτερή της είναι να λύνει ασκήσεις. Λύνει παντού: σε νοσοκομεία, τράπεζες, αεροδρόμια, κλπ.. (Ως προς αυτό με έχει επηρεάσει κι εμένα). Στο μεταξύ το κουδούνι χτυπάει και ο καθηγητής μπαίνει μέσα. Αμέσως του ζητάμε τη λύση της άσκησης. Μόλις αρχίζει να μας τη λύνει έχουμε μείνει όλοι από κάτω. Μιλάμε η άσκηση λυνόταν με επιστημονική φαντασία. «Πω ρε φίλε τι είναι αυτό», μου κάνει ο Γιάννης. Δεν απαντάω μόνο τον κοιτάω με ένα συγκλονισμένο βλέμμα. «Να την πάμε στην Μαυρομάτη σήμερα. Θα το έχει βάλει σκοπό ζωής να τη λύσει. «.. «Ναι βέβαια..». Και εκείνη τη στιγμή τη βλέπω από τα τζάμια να πλησιάζει την τάξη μας. «Η Μαυρομάτη», ψελλίζω. «Αποκλείεται», μου κάνει ο Χάρης. Εκείνη χτυπάει την πόρτα και λέει «Μπορώ να πάρω τη Ναταλία λίγο; Είμαι μια θεία της». Και όντως βγαίνω έξω και μου δίνει την άσκηση. Της λέω πως μόλις μας την έλυσε. «Αχ! Και νόμισα πως θα σας προλάβω.. Δεν πειράζει, δως τη και στο Γιάννη». Εγώ έχω μείνει. «Ευχαριστούμε κυρία». «Τίποτα. Την έλυσα χθες καθώς γύρναγα στο σπίτι,αφού σχολάσαμε και δεν είχα το τηλέφωνο του Γιάννη. Έπαιρνα εσένα αλλά μάλλον έχω λάθος νούμερο γιατί το σήκωνε ένας τύπος και μου έλεγε ότι κάνω λάθος». Γυρνάω στην τάξη και λέω στο Γιάννη τι έγινε. «Φίλε η γυναίκα είναι κολλημένη. Ήρθε από του διαόλου τη μάνα εδώ μόνο και μόνο για να μας φέρει την άσκηση»..»Αυτοί είναι καθηγητές».. Στο μεταξύ τα παιδιά πίσω μας να μου λένε «Ωραία θεία έχεις.»..»Θεά…» και τα κορίτσια να με ρωτάνε «Έγινε κάτι στο σπίτι σου;», κλπ.
Την επόμενη ώρα στην Κοινωνιολογία η καθηγήτρια με αφορμή μια συζήτηση για τον «αληθινό δάσκαλο» μας είπε πως στη Σχολή είχε καθηγητή τον Σημίτη και πως παρόλο που ήταν ένας λιτός άνθρωπος, το αμφιθέατρο γέμιζε , ακόμη και στους διαδρόμους, πως κάποιοι κάθονταν ο ένας πάνω στον άλλο και πως οι τελευταίοι, της γαλαρίας, καθόντουσαν κάτω για να ανεβούν στους όμους τους κοπελίτσες και να παρακολουθήσουν το μάθημα και για να στηρίζονται κρατούσαν η μία το χέρι της άλλης. Έπειτα μας διηγήθηκε μια προσωπική εμπειρία και μας άφησε με τα στόματα ανοικτά. «Ρε παιδί μου τι γίνεται εδώ σήμερα;» , μου κάνει ο Αργύρης. «Τι ακούν τ’αυτάκια μας και τι βλέπουν τα ματάκια μας..».
Μετά είχαμε Μαθηματικά Γενικής Παιδείας. Ο καθηγητής μπαίνει μέσα και μας ανακοινώνει : «Πατώσατε στο διαγώνισμα. Στους ελέγχους σας έχω βάλει 10 βαθμούς παραπάνω απ’αυτό που γράψατε. Πχ. όποιος έγραψε 1 πήρε 11, όποιος έγραψε 2 πήρε 12, 3 πήρε 13,κλπ.» Ε ρε φίλε..
Μετά είχαμε κενό. Μιλάγαμε για σχολές, βάσεις, κλπ.Ο Γιάννης είπε πως σκέφτεται για δεύτερη επιλογή Παιδαγωγικά Νηπιαγωγών και εγώ είπα πως σκέφτομαι Παιδαγωγικά Δημοτικής Εκπαίδευσης. Ο Αργύρης μας κάνει : «Φαντάζεστε τον Νώντα να περάσει Παιδαγωγικά; Θα έπαιρνα τηλέφωνο τις Αρχές, θα κινητοποιούσα το FBI, θα ειδοποιούσα κάθε Δημοτικό Σχολείο. Θα τα σκότωνε τα παιδάκια. Και το κάθε ένα με διαφορετικό τρόπο. Θυμάστε πέρσι που εξηγούσε πως μπορείς να κάνεις μαζική εξόντωση ή να κάνεις ένα θάνατο να φανεί σαν ατύχημα,κλπ ;».. Φυσικά σκάμε στα γέλια.. »Τι σκέφτηκε ο άνθρωπος..»
Την τελευταία ώρα, στα Θρησκευτικά κάναμε για το Διογένη και για τον Χίτλερ.Στο καπάκι μου πετάει η Σόφι «Στο άλλο τμήμα είπε πως δουλεύει και σαν ψυχολόγος (ο θεολόγος)»..
Πιο κουφή μέρα στο σχολείο δεν έχω ζήσει.. Στο γυρισμό μου κάνει ο Λίνος «Σε καλό να μας βγει σήμερα»..
Με το που φτάνω σπίτι μου στέλνει μήνυμα η Μίνα. «Είσαι να πάμε στην έκθεση με γλυπτά του Νταλί;» .Κούκλα μου αρκετό σουρεάλ είχα για σήμερα..

~ από justelene στο Ιανουαρίου 25, 2007.

8 Σχόλια to “Real… ideal… surreal?”

  1. Afta einai! Re sy, mipos ton exete parexigisei ton tipo pou vgazei dika tou theorimata? Mpas ki einai kamia idiofyia kai pianeste koroida?lol

  2. Les e??

  3. έκθεση με γλυπτά του Dali?
    πού,πώς,πότε?

  4. Sto Vyzantino Mouseio mexri to Martio.

  5. Χεχέ ντάξει, ο Χ. είναι απίστευτος καθηγητής… Εγώ τον προτιμούσα απο τον δικό μου του φροντιστηρίου, μακάρι δλδ να μου είχε κόψει να μου κάνει ιδιαίτερα… Όσο για τον Μ. εντάξει, εγώ όσο ώρες ώρες μου την έδινε ο άνθρωπος άλλο τόσο τον λυπόμουν, γιατί τρώει νίλα απο τους πάντες και τα πάντα… Και λυπάμαι να γίνεται αυτό στον οποιονδήποτε… Όσο για την έκθεση όλο το αφήνω για μετά, καλά που είναι μέχρι τον Μάιο! Πολύ θετικό επίσης είναι οτι έχει πολύ φθηνή είσοδο (νομίζω 3 γενικά και δωρεάν για φοιτητές)…

  6. Ki egw diarkws to anavalw..

  7. justelene mallon eimaste sto ido sholeio kai mallon eisai triti,enw wgw deutera!wraia keimena!..wraia mousiki ki wraia vivlia fainetai na diavazeis!

  8. @ note
    oops!! thanks!

Σχολιάστε

 
