Ταξιδιάρα ψυχή

Photobucket - Video and Image Hosting
Τον τελευταίο καιρό με έχει πιάσει μια διάθεση να φύγω.. Να ξεφύγω απ’όλα αυτά. Το διάβασμα, τη γκρίνια των γονιών μου, τα νεύρα, την συνεχή και αφόρητη πίεση, τη ρουτίνα, τη βαρεμάρα.. Μετράω μία μία τις μέρες μέχρι να φύγω για διακοπές.. Όμως έχω βρει τρόπους να αντέχω όσο είμαι ακόμα εδώ..
Διαβάζω βιβλία ξεχωριστά, διαφορετικά. Ταυτίζομαι με τους πρωταγωνιστές και ξάφνου αποκτώ άλλη ταυτότητα, νέα διάσταση.. Ακούω διαφορετική μουσική:τζαζ που θυμίζει καμπαρέ στο Παρίσι, κουβανέζικα κομμάτια που μου φέρνουν στο νου το Buena Vista Social Club του Wim Wenders και μελωδίες πρωτόγνωρες για μένα..
Στο σινεμά είδα το «Μια καλή χρονιά», που δε με ξετρέλανε μεν, αλλά με πήγε μια βόλτα στη Βουργουνδία για μιάμιση ώρα.. Η τηλεόραση κλειστή, όπως και ο υπολογιστής. Δε θέλω να μαθαίνω τι γίνεται.
Ένα βιβλίο τέχνης μπορεί με μιας να με μεταφέρει στη Μπελ Επόκ του Τουλούζ Λωτρέκ ή στο Ντελφτ του Βερμέερ.
Κάνω βόλτες σε γειτονιές που δεν έχω ξαναπάει, ενώ και οι γνώριμες γίνονται διαφορετικές με τα χριστουγεννιάτικα φωτάκια και τo discman να παίζει το «Dance me to the end of love» αυτή τη φορά από τη Madeleine Peyroux.
Υπομονή.. Δέκα μέρες έμειναν..

~ από justelene στο Δεκέμβριος 11, 2006.

5 Σχόλια to “Ταξιδιάρα ψυχή”

  1. Μόλις σε ανακάλυψα!Είμαι πολύ χαρούμενη που υπάρχουν κι άλλοι μαθητές λυκείου εδώ μέσα…Καλά ταξίδια!

  2. χμ δωράκια δέχεστε?
    http://parafoniades.wordpress.com/2006/12/10/tango-del-amor/

  3. Οταν διαβαζα και πηγαινα φροντιστηριο το καλοκαιρι -τότε- έπαιρνα πρωί πρωί το λεωφορείο από τον Πειραιά. Η στάση ήταν απέναντι ακριβώς από το λιμάνι που έφευγαν τα πλοία. Ενα πρωί δεν άντεξα. Εφτιαξα ην βαλίτσα μου, άφησα ένα γράμμα στους δικούς μου και μπήκα στο πλοίο. Λίγο πριν σαλπάρει ατέβηκα και πήγα με τις βαλίτσες μου στο φροντιστήριο.

  4. @demonia
    Thanks!

    @parafonos
    poly poly wraio!

    @padrazo
    se katanow apolyta..apolyta

  5. Kalo kouragio,misw na epanalambanomai alla to xreiazesai!!!

Σχολιάστε

 
