Πείσμα

Photobucket - Video and Image Hosting

Σας έχει τύχει να πεισμώσετε για κάτι με αφορμή κάτι που για τον περισσότερο κόσμο δε λέει και πολλά;
Για να εξηγηθώ. Πριν δυο χρόνια έδινα το Proficiency. Είχα ένα μικρό κόλλημα με τα αγγλικά οπότε εκτός από όσα μας έβαζε ο καθηγητής στο φροντιστήριο είχα πάρει κι άλλα βιβλία και έλυνα παραπάνω πράγματα, έγραφα κι άλλες εκθέσεις και διάβαζα αγγλική λογοτεχνία. Το τελευταίο μήνα όμως, πριν το δώσω είχα αράξει. Δεν έκανα σχεδόν τίποτα. Βαριόμουνα. Μέχρι που μια βδομάδα πριν τις εξετάσεις με πιάνει ένα παιδί στο ωδείο και μου κάνει «Να σκίσεις το Σάββατο. Δε θα σε ξαναδώ μες στη βδομάδα οπότε στο εύχομαι από τώρα..».΄Μετά από αυτό και για όλη την επόμενη εβδομάδα έκανα κάτι που δεν το έχω ξανακάνει ποτέ. Διάβαζα όλη τη μέρα αγγλικά. Στο σχολείο, ενώ έτρωγα, ενώ γύρναγα πτώμα, στα διαλείμματα του φροντιστηρίου.. Μόνο τις ώρες του ίδιου του φροντιστηρίου έκανα κάτι άλλο. Επίσης είχα κόψει τον ύπνο. Κοιμόμουν 2 ώρες τη μέρα . Παρόλα αυτά ήμουν πιο ακμαία από ποτέ. Μέσα σε αυτή τη βδομάδα έμαθα όσα δεν είχα μάθει ολόκληρη τη χρονιά. Και όποτε ήμουν έτοιμη να τα παρατήσω σκεφτόμουν τη φράση του παιδιού. Αυτό το σύστημα προσπάθησα να ακολουθήσω και στα Γερμανικά πέρσι και απέτυχα. Βλέπετε είχα ακούσει διάφορα από πολλούς, αλλά τίποτα δε μου έκανε κλικ.
Φέτος δίνω Πανελλήνιες. Καθηγητές και γονείς μου λένε πως διαβάζω μεν αρκετά αλλά χρειάζεται κι άλλο. Τόσα χρόνια ήμουν πολύ χαλαρή όσον αφορά το διάβασμα. Τα έπαιρνα στην παράδοση και διάβαζα μισή με μία ώρα στο σπίτι (με εξαίρεση την πρώτη γυμνασίου). Φέτος όμως αυτό κατά γενική ομολογία δεν αρκεί. Φυσικά διαβάζω αρκετά, είμαι και στο καλύτερο τμήμα του φροντιστηρίου και μας πλακώνουν. Τα κάνω όλα. Το θέμα όμως είναι πως σε σχέση με τους συμμαθητές μου κάνω λίγα. Αυτοί λύνουν κι άλλες ασκήσεις και χρησιμοποιούν τον περισσότερο ελεύθερο χρόνο τους διαβάζοντας. Εγώ αρκούμαι σε όσα μας βάζουν. Τόσο καιρό έλεγα «θα το κάνω κι εγώ» και τέτοια αλλά αφορμή δεν έβρισκα. Ούτε όρεξη. Μέχρι που σήμερα πείσμωσα.. Από μια συζήτηση που είχαμε στο φροντιστήριο, αν μη τι άλλο χωρίς σοβαρό περιεχόμενο.
Αιτία της συνομιλίας αυτής είναι η κυκλοφορία ενός φυλλαδίου με τις βάσεις του 2006 και τους αριστεύσαντες μαθητές του φροντιστηρίου. «Του χρόνου θα μας γράφει κι εμάς, θα δείτε», κάνει ο Ε. «Ναι, όλοι οι πρώτοι θα είναι από το τμήμα μας», κάνει ο Δ. «Και οι 9».. «Και οι 9 ;», ρωτάω εγώ. «Ναι, όλοι. Όλοι θα αριστεύσουμε. Αφού είμαστε διάνοιες τι το συζητάμε; «.. «Και μη σου πω ότι θα περάσουμε και πρώτοι στις σχολές που θέλουμε.».. «Εγώ θα μπω πρώτος ΑΣΟΕΕ», πετάει ο Δ. .. «Εγώ Ιατρική Αθήνας»,ο Ε. .. «Ε! Θέλω κι εγώ Ιατρική.».. «Ναι αλλά δε μπορείς να μπεις δεύτερη. Μόνο πρώτοι είμαστε εδώ.».. «Ε τότε θα πάω Στρατιωτική Ιατρική. Καβατζώθηκε κι αυτό. Κανείς άλλος ;».. «Εγώ Μηχανολόγων Μηχανικών».. «Έτσι, να απλώσουμε τα πλοκάμια μας και στο Πολυτεχνείο..». «Ναι! Κι εγώ πρώτη υπολογιστές..». «Εσύ Ναταλία τι θες ;».. «Δεν έχω αποφασίσει ακόμα, αλλά μάλλον παιδαγωγικά.».. «Έκλεισε και αυτό λοιπόν.»..
Αυτά λοιπόν.. Η φράση του Ε. «Ναι, όλοι. Όλοι θα αριστεύσουμε» με πείσμωσε που λέτε.. Αφού μπορώ γιατί να μη τα καταφέρω; Εκεί που δεν το περιμένεις. Εκεί σου’ρχεται..
Photobucket - Video and Image Hosting

~ από justelene στο Νοέμβριος 13, 2006.

6 Σχόλια to “Πείσμα”

  1. nai.ok.oti nomizeis.kali dunami.kalo diabasma.

  2. Καλή φάση. Δεν μας το έλεγες τόσο καιρό; Θα σου βάζαμε κάτι στόχους… μούρλια! Καλή δύναμη και καλό διάβασμα. 🙂

  3. thanks guys!

  4. kala min trelenese kiolas.
    ama psyxastheniseis sto diabasma stin triti mia mera tha to metanoiseis.
    ego poy eimoyn fyto sto gymnasio, kai metrios pros kalos sto lykeio, sxedon den diabasa sti n triti , kai mia xara perasa stin triti. dden xreiazete na aristeyseis. eite protos mpeis eite teleyataios se mia sxoli to idio einai. den axizei na gamiseis tin zoi soy gia ayto, kai kyrios na xaseis ton ypno sou.

    xalarose ta kalytera erxontai, arkei na min trelenese

  5. Koita den yparxei periptwsh na trela8w. Xalara, aplws 8elei ligo parapanw douleia. De me noiazei na «aristeusw» gia na poulaw mourh, alla gia na perasw Paidagwgika h Ypologistes PREPEI na to kanw..

  6. Kopela coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

Σχολιάστε

 
