Φάσεις από καταλήψεις σε άλλα σχολεία

Restaurant «20ό Ενιαίο Λύκειο»

» Έχω πάρει 3 κιλά από τότε που ξεκινήσαμε την κατάληψη.. Μας φέρνουν οι μητέρες όλων διάφορα.. Ένα ταψί μουσακά, μια γαβάθα ραβανί, σπιτικές πίτσες, σπανακόπιτες, γαλακτομπούρεκα.. Για τα παιδιά που κουράζονται στην κατάληψη και καλά..»

«Άσε κι εγώ καλύτερα έτρωγα στο σχολείο απ’ότι τρώω σπίτι, Χθες που το ανοίξαμε έφτιαξε η μάνα μου φακές. Την Τετάρτη είχε φτιάξει ρεβύθια και έφαγα στο σχολείο, αλλά τώρα που το είχαμε ανοιχτό.. αναγκάστηκα να φάω φακές !!»

«Ήμουν σπίτι και πείναγα. Σκέφτηκα να παραγγείλω σουβλάκια, αλλά λέω να παραγγείλω μόνος μου 2 σουβλάκια ;.. Δε λέει. Γι’αυτό πάω στο σχολείο. Ρωτάω θέλει κανείς σουβλάκι; Και να 10 χέρια σηκώνονται.. Παραγγείλαμε όλοι μαζί και μου ήρθε και πιο φτηνά αφού στα 10 σουβλάκια έπαιρνες ένα λίτρο Κόκα Κόλα δώρο.. Εμείς πήραμε καμιά 25αριά, οπότε φαντάσου..»

Ο φύλακας

«Όταν ήταν να κλείσουμε το σχολείο, περιμέναμε την αλλαγή του φύλακα, γιατί η γυναίκα είναι πολύ σπαστική, οπότε περιμέναμε να φύγει και να έρθει ο άντρας. Έλα όμως που η μουρλή μας είδε, φοβήθηκε και κλειδώθηκε μέσα.. Έρχεται και ο άλλος και περιμένει απ’έξω. Περιμένουμε 2 ώρες έξω, μέχρι που η μουρλή καλεί την αστυνομία να γίνει η αλλαγή λέει παρουσία αστυνομικών. Η αστυνομία έρχεται αλλά δεν κάνει τίποτα, σηκώνεται και φεύγει. Εδέησε ο Κύριος όμως και η μουρλή ξεκουμπήστηκε. Ο άντρας, μια χαρά. Μας έδωσε και τα κλειδιά του καλοριφέρ, θα το ανάψουμε τώρα που έχει ψοφόκρυο..»

~ από justelene στο Οκτώβριος 14, 2006.

4 Σχόλια to “Φάσεις από καταλήψεις σε άλλα σχολεία”

  1. ραβανί σε γαβάθα??Νέα συνταγή αυτή?:-Ρ

  2. Έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι. Τόσα χρόνια που πήγαινα σχολείο δε γινόταν τίποτα και τώρα, την πρώτη κιόλας χρονιά μετά το λύκειο, γίνεται της πουτ(…)! Καλά όχι ότι κάναμε σοβαρό μάθημα στο σχολείο αλλά…

  3. Τέλεια comments!Μου φτιάξατε τη διάθεση guys!!

  4. Συμφωνω με τον Λιζαρντ.

Σχολιάστε

 
