Aπερίγραπτη φάση

Σχολείο λοιπόν και το απόγευμα.. Σε ένα τραπέζι έχουμε βάλει καφέ, ζάχαρη, φρουκτόζη (για όσους κάνουν δίαιτα) και ηλεκτρονικό χτυπητήρι.. Επειδή όμως δεν έχουμε καλαμάκια δεν τον χτυπάμε πολύ τον καφέ. Πάντως, όλοι με ένα φραπέ στο χέρι είναι.. «Ρε έχω πιει 3 καφέδες σε μια ώρα. Θα βρικολακιάσουμε..».
Ο Ευθύμης μου κάνει «Ρε θα έρθεις μαζί μου στη στάση να περιμένουμε το λεωφορείο; Βαριέμαι μόνος μου.». Πάμε και το λεωφορείο έρχεται σχεδόν στο καπάκι. «Κοίτα να μείνεις εδώ το βράδυ..».. «Θα προσπαθήσω».Πίσω στην τάξη.. Άλλοι κοιμούνται, άλλοι παίζουν και κάποιος φέρνει CD-player. «Μόνο μπουζουκοτράγουδα μη βάλεις». Βάζει Στοίχημα.. Και γαμώ τα γκρουπ!
Οι περισσότεροι δεν έχουμε φάει ή έχουμε φάει ελάχιστα, οπότε τρεφόμαστε με ό,τι φέρνουν οι επισκέπτες.. Μπισκότα, πατατάκια, κράκερ.. Γνωρίζω αρκετό κόσμο, κυρίως εξωσχολικούς.. «Σε εκδρομές και καταλήψεις ερχόμαστε κοντά..»
Ετοιμάζομαι να φύγω για το φροντιστήριο. «Κάτσε ρε να φύγουμε μαζί μου κάνει η Π. .. Στο δρόμο σου μένω. Έλα λίγο από το σπίτι να κάνουμε ότι και καλά θες ένα φυλλάδιο, γιατί θα με κράξουν που γυρίζω αργά σπίτι.».. «ΟΚ».
Καθώς φεύγω από το σπίτι της μου κάνει «Ρε το βράδυ, όταν σχολάσεις μη πας μόνη σου στο σχολείο. Εδώ γύρω προχθές πήραν από πίσω μια κοπελιά. Δεν έγινε κάτι αλλά ποτέ δεν ξέρεις..».. «Ναι μωρέ, κάποιον θα βρω στο φροντιστήριο που να σχολάμε μαζί και να πηγαίνει σχολείο.» Στο διάλειμμα ψάχνω τον Χάρη, αλλά δεν τον βρίσκω. Γαμώτο, πρέπει να σχόλασε.. Στέλνω μήνυμα στον Αρχηγό «Μπορεί κάποιος να έρθει να με πάρει όταν σχολάσω;». Δεν παίρνω απάντηση, αλλά σε 2 ώρες που σχολάω όλο και κάτι θα έχουν κάνει.
Στην τάξη χαμός.. Το μόνο θέμα συζήτησης η κατάληψη. Μας βολεύει και το ότι η καθηγήτρια αργεί 20 λεπτά. «Παιδιά συγγνώμη που άργησα αλλά ήταν ο διεθυντής στο Γ6 και μιλούσε στα παιδιά. Ούτε διάλειμμα βγήκαμε. Α! Πήρα κατά λάθος και το βιβλίο του Χάρη. Μπορεί κάποιος να του το πάει;».. Α! Ώστε ο Χάρης δε σχόλασε.. «Εγώ κυρία..». Τρέχω και του το πηγαίνω. Του λέω και να με περιμένει όταν σχολάσει..
«Κυρία δεν έχουμε μυαλό μετά την κατάληψη. Έτσι κι αλλιώς εύκολο είναι το μάθημα. Γίνεται να συζητάμε σήμερα και να μην προχωρήσουμε;», λέει η Γ. .. «Ναι κυρία. Κι εγώ σήμερα από τις 7 παρά 15 το πρωί μέχρι τώρα στο σχολείο ήμουν.. Έλειψα μια ώρα για να φάω και μια για να διαβάσω.  Το’χω κάψει τελείως.. «.. » Παιδί μου δε σου’ χω πει να διαβάζεις ; Πηγαίνεις στις καταλήψεις και δεν κάθεσαι να διαβάσεις..».. » Κυρία να είμαι σπίτι ενώ ξέρω τι γίνεται στο σχολείο; Έρχεται 4ήμερο τώρα, θα κάτσω και θα ξεσκιστώ. » » Πάντως ξεχάστε το. Κανονικά θα κάνουμε μάθημα «.. Βέβαια, με αφορμή μια ερώτηση κάποιου πιάνουμε την κουβέντα για μια ώρα.
Σν μη τι άλλο είμαστε καλοί στο ΕΜΦΩ ( Επιχείρηση Μείωσης Φροντιστηριακής Ώρας ).. » Ορίστε συζητήσαμε.. Πάμε να λύσουμε ασκήσεις τώρα. » .. Στέλνω μήνυμα στον Αρχηγό ότι τακτοποιήθηκε η επιστροφή μου.. Στο μισό μάθημα φταρνίζομαι και έχω συνάχι. Η Σ. μου κάνει » Θα την άρπαξες εκεί μέσα «. Σχολάμε. Ο Χάρης με περιμένει από κάτω. » Ρε θα πάω σπίτι πρώτα.. Θες να έρθεις ; Και πάμε σχολείο μετά.  Ή μάλλον θα σε αφήσω στο σχολείο, θα πάω σπίτι και θα ξανάρθω. Έτσι κι αλλιώς μένω πολύ κοντά. «.. » Ευχαριστώ βρε.. «.. » Τι ευχαριστείς ; Θα έχω παρέα στο δρόμο..». Με αφήνει στην πόρτα και κάνει στους σκοπούς : » Την κοπελιά και τα μάτια σας! »
Στην τάξη η συνηθισμένη κατάσταση. Με τη Μαρία παίρνουμε το CD-player και φαΐ για να πάμε στους σκοπούς κάτω. Έρχεται μαζί μας και άλλο ένα παιδί που δεν τον ξέρω και είναι εξωσχολικός. » Ειδικά για σένα, λέει η Μαρία, θα παίξουμε ένα ρεμίξ στο Ironman «. (Ακούμε το κομμάτι στο ραδιόφωνο αλλά από τη μετακίνηση παίζει που και που ΕΡΑ Σπορ και ακούγεται το ματς.. ) . Κάτω συστηνόμαστε. Οι σκοποί είναι ολίγον σουρωμένοι γιατί είναι καρακατακαψούρηδες και χωρίσανε, οπότε τα τσούξανε λίγο..  Πιάνουμε την κουβέντα. «Συμβουλή : Μη μείνεις πολύ εδώ. Τα παιδιά είναι αλλού. Πήγαινε πάνω που είναι μια χαρά.».. » Thanks, αν και ήρθα για να βοηθήσω τη Μαρία. Έτσι κι αλλιώς είμαι κρυωμένη, οπότε δε λέει να κάθομαι έξω με τέτοιο καιρό..»
Σε κανά τέταρτο ανεβαίνω πάλι πάνω. » Ρε θα παραγγείλουμε τίποτα να φάμε; Με ένα τοστ είμαι από το μεσημέρι. «.. » Κι εγώ δεν έχω φάει από χθες το βράδυ.», κάνει ο Ευθύμης που μόλις γύρισε από το φροντιστήριο. » Παιδιά παραγγείλαμε όσο λείπατε, αλλά θα βγω σε λίγο για να βάλω την Μ. σε ένα ταξί οπότε δίπλα στην πιάτσα έχει σουβλατζίδικο. Καθίστε εκεί και φάτε. » Συνεχίζουμε τη συζήτηση με τον άλλο. Ο αρχηγός μας παίρνει σε κανά μισάωρο και πάμε για φαΐ. Τα παιδιά παραγγέλνουν τσιγάρα και κοκα κόλες και μας δίνουν λεφτά. Στο δρόμο χτυπάει το κινητό μου. » Ναταλία έρχομαι να σε πάρω. » / » Μπαμπά έχουμε βγει για να φάμε.»/ » Και πως θα γυρίσεις ; Εγώ νυστάζω πολύ, θέλω να κοιμηθώ.»/ » Θα με γυρίσουν τα παιδιά.» Τα σουβλάκια εξαφανίζονται σε 2 λεπτά. Ψωνίζουμε και για τους άλλους και την κάνουμε.
Έχουνε ανάψει κεριά στις τάξεις για να μην καταλάβουν ότι τις έχουμε διαρρήξει από το φως. Στη μια η Η. ρίχνει την » Τράπουλα της Κατίνας » στον Κ. και στην άλλη ακούμε Low bap και έχουμε ατμόσφαιρα. » Άραξε «, μου κάνουν τα παιδιά. Κάποια στιγμή ακούγεται το «Φοβάμαι» από Ρόδες, οπότε αρχίζω να το τραγουδάω. » Χώσε «, μου κάνει ο Μ. .. » Δεν ήξερα ότι ακούμε και Low bap. «. Συζητάμε με τη Σ. όταν ο Μ. μπαίνει τρέχοντας μέσα. » Στο 5ο ρίξανε μολότωφ. Θα μας την πέσουνε και εμάς το βράδυ. » .. Ο Αρχηγός βγαίνει έξω. » Κανένας δεν θα κυκλοφορεί στο σχολείο. Μόνο οι σκοποί θα είναι στις πόρτες με τα walky talky να μας λένε τι γίνεται έξω . Και για τουαλέτα με συνοδεία θα πηγαίνετε. Μην ανάψει κανένας και για κανένα λόγο τα φώτα. Να μη φαίνεται ότι έχουμε κόσμο μέσα. Τα κορίτσια καλύτερα να φύγετε. «..  Ο Μ. μοιράζει όσα κάστανα περισσέψανε από το απόγευμα και καλά για άμυνα. «Φύγε όσο είναι νωρίς «, μου κάνει ο Ευθύμης. Ο Δημήτρης δέχεται να με γυρίσει γιατί η ώρα είναι 2 παρά 10. Επειδή το σπίτι απέχει 15 λεπτά, μόλις φτάνουμε στο στενό του λέω να φύγει. » Θα κάτσω εδώ στη γωνία. Ρίξε μια τρεχάλα και αν γίνει κάτι φώναξε. Αν δεν ακούσω τίποτα σε 5 λεπτά την κάνω. » » Ευχαριστώ. » » Καληνύχτα «..

~ από justelene στο Οκτώβριος 12, 2006.

8 Σχόλια to “Aπερίγραπτη φάση”

  1. Thelw kialo!!!Einai polu wraia!!!A kai kati allo na sou eksomologithw kati,den exw paei pote se katalipsi.Snif,ena melano kommati stin istoria mou.Fetos omws an kanei i sxoli leme na katsoume.

  2. Remix στο Iron man….χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!Άντε, αγάπη, καλή συνέχεια στον αγώνα!:Ο)

  3. @jangel
    Meine,meine..

    @elgalla
    deutera vrady to ksanakleinoume

  4. …..Κάποια στιγμή ακούγεται το “Φοβάμαι” από Ρόδες, οπότε αρχίζω να το τραγουδάω. ” Χώσε “, μου κάνει ο Μ. .. ” Δεν ήξερα ότι ακούμε και Low bap… oi rodes den einai low bap

  5. kai ti einai?? (kat’arxas metaferw ta logia atomou pou akouei *apokleistika* low bap)..den einai vevea active member,antiterra,sadahzinia alla gia mena einai low bap.

  6. Εσύ μπορεις να τους θεωρείς αλλά δεν σημαίνει οτί είναι κιόλας. έτσι και αλλιώς και οι ίδιοι όταν βγαίνουν στα τρελοκάναλα και στα διάφορ «μουσικοπολιστικά» έντυπα δεν αυτοχαρακτηρίζονται έτσι

  7. De mou les omws ti einai.

  8. kati to opoio to paizei to mad, oi radiofonikoi staumoi, to promotarei o pop idol theofanelis low bap den einai. twra to ti akrivos einai den me endiaferei kai poly, alla mporis na peiw esy to ti einai ean se endiaferei. sthn telikh ean den jereis mporeiw na rwthseis kai toys idious ( prosexe mono mhn tous petyxeis kamia akatallhlh stigmh snif…..tos h kokkinismenwn matiwn

Σχολιάστε

 
