Ένα απίστευτο 2ήμερο..

Παρασκευή πρωί. Στο σχολείο το μόνο θέμα συζήτησης είναι η βραδινή χοροεσπερίδα. «Με ποιον θα πας;».. «Τι θα βάλεις ;».. «Έχεις να μου δανείσεις μια ασημί ζώνη;» ,κοκ.
Η ώρες δεν περνάνε με τίποτα, έχουμε το πιο βαρύ 6ωρο. Συν τοις άλλοις, στο διάλειμμα δε βγαίνω για να λύσω τις ασκήσεις της φυσικής που έχω για το απόγευμα και μετά προσπαθώ να διαβάσω Οικονομία για το Σάββατο πρωί.
   » Ρε δεν περνάει η ώρα «, μου κάνει ο Ευθύμης όταν κάθομαι μαζί του την τελευταία ώρα. » Εμένα μου λες; Δεν έχω βγει καν διάλειμμα.. Διαβάζω για το απόγευμα γιατί πότε να προλάβω ; Έχουμε φτιάξιμο το μεσημέρι!! «.. » Σωστό κι αυτό.. Άσε κι εγώ έχω λούκι στο φροντιστήριο σήμερα..»..» Πιο λούκι από το δικό μου; 2ωρο Φυσική Κατεύθυνσης και 2ωρο Μαθηματικά Κατεύθυνσης στο καπάκι. Βάρβαρο πρόγραμμα.. Και μέχρι τις 22.30.. Άντε να συγκεντωθείς σήμερα.. «.. » Εγώ έχω Μαθηματικά και μετά Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων και δε μπορώ να διαβάσω γαμώτο. Όλο το 6ωρο σήμερα προσπαθώ να τα μάθω..».»Αλλά δε μαθαίνονται..».. «Με την καμία.. Έχω και μάθημα αύριο το μεσημέρι..» .. » Α καλά. Εγώ έχω αύριο στις 8 το πρωί. Και επειδή θα κάνει δύσκολες ασκήσεις δε μπορώ να λείψω. Οπότε θα πάω απευθείας από το club για μάθημα. Κάποιος πέταξε και την ιδέα να φύγουμε κατά τις 6 και να πάμε με τραμ και μετά με λεωφορείο, να μην πληρώνουμε και ταξί. » .. » Σερί ε ; » ..» Ε ναι.. αν κοιμηθώ έστω και 3 ώρες δε θα ξυπνάω μετά. Οπότε θα πάω στο μάθημα με την υπερένταση και μόλις γυρίσω θα κοιμηθώ. Γράφω και διαγώνισμα την Κυριακή, να δω πότε θα διαβάσω..»..»Τι να πω.. Καλή υπομονή!» .. Σχολάμε και αποχαιρετιόμαστε με τη φράση «Άντε, θα τα πούμε το βράδυ..»
Το μεσημέρι έχουμε φτιάξιμο. Κάνω το μαλλί μπούκλα και όταν πάω στο φροντιστήριο δεν με αναγνωρίζουνε.. Όλες έχουμε φτιάξει μαλλί και τίποτα άλλο. Οι καθηγητές μας πειράζουν και όσοι δεν ξέρουν για το μεγάλο γεγονός μας κοιτάνε περίεργα. Με το ζόρι βγαίνει το 4ωρο, γυρνώντας έχω μισή ώρα για να ετοιμαστώ. Έρχονται και με παίρνουν η Κατερίνα, η Βίκη και η Ντίνα με το μπαμπά της πρώτης.
Φτάνοντας συνειδητοποιούμε ότι γίνεται χαμός. Εκτός από τα 5 Λύκεια της περιοχής μας, τη χοροεσπερίδα διοργανώνουν άλλα 9 σχολεία.. Μιλάμε χαμός. Για να μπούμε περιμένουμε μισή ώρα. Όσοι έρχονται αργότερα περίμεναν από ότι έμαθα μία με μιάμιση ώρα.. Και μέσα δε μπορείς να κουνηθείς. Άσε που συνέχεια πέφτεις πάνω σε γνωστούς.. Συμμαθητές, φίλοι, γνωστοί, παιδιά από τα Αγγλικά και τα Γερμανικά, παιδιά από το Ωδείο, παιδιά που έχεις να τα δεις μήνες ή και χρόνια.. Παιδιά που πριν μιάμιση ώρα λύνατε ασκήσεις.. Χορεύουμε και ταυτόχρονα ψάχνω το μοναδικό πρόσωπο που με ενδιαφέρει. Χαμός.. Όπου και να γυρίσεις βλέπεις κόσμο. Σπρώχνεις, σκουντιέσαι, κρατάς τους φίλους σου για να μη χαθείς.. Έχει περάσει μιάμιση ώρα, φοβάσαι πως τελικά δεν ήρθε.. Τα παπούτσια σε χτυπάνε, ο πονόδοντος επανήλθε, νιώθεις κουρασμένη, έχεις λιώσει στον ιδρώτα.. Μέχρι που επιτέλους πέφτεις επάνω του.. Όλη η βραδιά αξίζει για εκείνη την ώρα. Χάνεστε πάλι, ξαναβρίσκεστε, ξαναχάνεστε,  χορεύεις με φίλες και φίλους.. Ποια κούραση, ποιο παπούτσι, ποιο δόντι..
Γυρνάς κατά τις πέντε στο σπίτι, σκέφτεσαι να διαβάσεις οικονομία, αλλά σκέφτεσαι πως και ο σαδισμός έχει τα όριά του. Το ξημέρωμα σε βρίσκει ξαπλωμένη να σκέφτεσαι. 8 παρά κάνεις ένα κρύο ντουζ και φεύγεις..
«Χοροεσπερίδα πουλάκια μου, ε; Έτσι κι αλλιώς κάθε Σάββατο έτσι χάλια είστε οπότε δεν καταλαβαίνω και μεγάλη διαφορά. Ανδριανέ εσύ μόνο είσαι πολύ χάλια. Συνάχι, ε;.. Γενικά απ’ ότι είδα και πριν μπούμε, έχουν κλείσει λαιμοί, έχουν βουλώσει αυτιά, πέφτει συνάχι.. Και κάποιοι έχετε και σήμερα ξενύχτι.. Η Κική μου’ πε ότι η φίλη της έχει γενέθλια και θα πάνε στα μπουζούκια. Πώς θα αντέξετε 4ωρο τώρα να δούμε.. Ναταλία εσύ και ο Ανδριανός μόνο φεύγετε μετά το 2ωρο, ε ;».. «Ναι. «.. «Εσύ καλά μου φαίνεσαι». » Δεν κοιμήθηκα γι’αυτό.».. «Άρα με το που τελειώσουμε πας για ύπνο.» .. «Ναι. Απευθείας.»
10 και τέταρτο είμαι σπίτι. Έχουμε κόσμο (στον ύπνο τους μας βλέπανε ; ), για να είμαι ευγενική λέω ένα «Καληνύχτα» και ξαπλώνω. Σκέφτομαι πως μέχρι τις 3 θα ξυπνήσω για να διαβάσω για το διαγώνισμα.. Αμ δε! 7 η ώρα με ξυπνάει η μάνα μου.. Μέχρι να κάνω μπάνιο, να φάω και τα σχετικά έχει πάει 8 η ώρα.. Διάβασμα, διάβασμα, διάβασμα!

~ από justelene στο Οκτώβριος 8, 2006.

3 Σχόλια to “Ένα απίστευτο 2ήμερο..”

  1. Σε ευχαριστώ για το post αυτό. Είχα αρχίσει να νοσταλγώ τα σχολικά μου χρόνια. Μετά το post σου δεν παίζει νοσταλγία!!! 🙂

  2. Άκου χοροεσπερίδα! Καλά, πέφτεις πάνω του, μετά ξαναχάνεστε?! Τι να σου πω;! Άντε να διαβάσεις μετά από αυτές τις κραιπάλες… ντοπή… ααχ εσείς τα νιάτα!!!!!!!!!!!!!

  3. @nikolas
    Εγώ ευχαριστώ. Καλώς ήρθες!

    @lizard
    Ενώ εσύ δεν είσαι νιάτο..Μην το συζητάς τι γινόταν εκεί.. Έχανε η μάνα το παιδί κι η κόρη τον πατέρα..

Σχολιάστε

 
