Βραδινό παραλήρημα

Μόλις γυρίσαμς  με τη μάνα μου και τον αδερφό μου απ’το Φεστιβάλ Νεολαίας του Συνασπισμού.Η μάνα μου θυμήθηκε τα νιάτα της..»Μετά την αντιπολίτευση, η νεολαία ενδιαφερόταν για την πολιτική.Ψαχνόταν, διάβαζε, ενημερωνόταν, οργανωνόταν σε νεολαίες κομμάτων..Τότε οι φοιτητές ήταν πιο αριστεροί.Θυμάμαι είχα πάει με τον πατέρα σας στην ΑΣΟΕΕ που είχαν φοιτητικές εκλογές.Από περιέργεια είχαμε ρωτήσει τα αποτελέσματα και πρώτο ήταν το ΚΚΕ,μετά το τότε ΚΚΕ εσωτερικού..Ντρεπόσουν να πεις ότι είσαι ΝΔ..Είχε πάρει τις εκλογές το ΠΑΣΟΚ,είχε γίνει χαμός..Άλλες εποχές τότε..Τώρα ποιος νέος ασχολείται με την πολιτική;»..
«Ε ναι.Εμείς είμαστε στον κόσμο μας.Σε 2 βδομάδες έχουμε εκλογές και το μόνο που μας νοιάζει είναι ότι χάνουμε σχολείο.Δεν έχουμε πολιτικές ιδέες,δεν ξέρουμε καν τον ορισμό της Αριστεράς και της Δεξιάς και όταν μας ρωτάνε για τα εκλογικά αποτελέσματα είτε θα είμαστε αδιάφοροι,είτε θα πούμε Είμαι υπέρ του τάδε,γιατί είναι αδερφός της θείας του τρίτου ξάδερφου του παππού μου και θα με διορίσει ή Θέλω να βγει η τάδε γιατί αυτή ψηφίζουν οι γονείς μου..Με αυτό το άθλιο εκπαιδευτικό σύστημα δεν έχουμε χρόνο ή διάθεση να ασχοληθούμε με τον εαυτό μας,  α κοιτάξουμε μέσα μας. Αποτέλεσμα ; Περνάμε μεν στη σχολή που θέλουμε αλλά δεν μπορούμε να κατανοήσουμε ένα άρθρο,να παρακολουθήσουμε ειδήσεις,να καταλάβουμε τι λένε οι πολιτικοί σε αυτές τις τεράστιες και πομπώδης ομιλίες..Ποιος θα ασχοληθεί με την πολιτική αν δεν βγάζει νόημα από όσα λέγονται;Έτσι γινόμαστε πολιτικά αδρανείς πολίτες.Όλοι,μη νομίζετε ότι βγάζω τον εαυτό μου απ’έξω..Στην αρχαία Αθήνα υπήρχε νόμος που τιμωρούσε «όσους δε συμμετείχαν στα κοινά.»..»
Όσες φορές πάω στη Γερμανία και βλέπω συνομήλικους φίλους μου νιώθω εντελώς μειονεκτικά.Ένα παιδί που όταν εγώ πήγαινα πρώτη Λυκείου τέλειωνε το αντίστοιχο Λύκειο, έπαιζε μόλις ενάμιση χρόνο κιθάρα ενώ εγώ  5 και έπαιζε σαν επαγγελματίας,πολύ καλύτερα από εμένα..Έπαιζε 5-6 ώρες καθημερινά,ενώ εγώ με μιάμιση ώρα θεωρούμουν θεά εδώ,αφού όσοι έπαιζαν τότε κάποιο μουσικό όργανο άφηναν τη μελέτη για το Σαββατοκύριακο.. Γενικότερα, έκανες απίστευτες συζητήσεις τόσο με αυτόν όσο και με το κατά ένα χρόνο μικρότερό μου αδερφό του.Τα απογεύματα πήγαινε σε νοσοκομείο ως εθελοντής γιατί του άρεσε να βοηθάει, είχε άλλα 5 χόμπι και δεν μπορούσε να καταλάβει τι είναι το φροντιστήριο..» Extra ώρες μετά το σχολείο;».. «Ιδιωτικό σχολείο;»..»Απογευματινό σχολείο;» .. Επίσης μίλαγε καλύτερα αγγλικά από εμένα που έδινε το Proficiency μετά από κάποιους μήνες.. Εδώ δε μπορούμε να φανταστούμε το πως είναι να σχολάς από το σχολείο σου και να έχεις όλο το χρόνο δικό σου..
Απογοήτευση.. Πλήρης απογοήτευση.. Και δε νομίζω ότι μπορεί να γίνει κάποια αλλαγή..Είτε γιατί αδιαφορούμε,είτε γιατί συμβιβαζόμαστε ή απλά γιατί έχουμε βολευτεί..Χωρίς κονδύλια για την παιδεία,χωρίς αξιολόγηση των εκαπιδευτικών,χωρίς ανθρωπιστική παιδεία,με άνθηση της παραπαιδείας..Αλλά όλα είναι φαύλος κύκλος.Όπως είχε επι ένας ξάδερφός μου πρέπει όλα να γκρεμιστούν και να ξαναχτιστούν απ’την αρχή σε αυτή τη χώρα.Ένα πόδι που έχει γάγγραινα δεν επιδέχεται ίαση,πρέπει να κοπεί.
Πάντα με ενοχλούσε όταν κάποιος προσπαθούσε να μου επιβάλει τη γνώμη του ή να μου αλλάξει τη δικιά μου (όταν εννοείται είχα τεκμηριωμένη γνώμη) και γι’αυτό δεν θέλω να αλλάξω κάποιον.Δε με απασχολεί το τι θα ψηφίσει ο καθένας του χρόνου,ούτε τα πολιτικά του πιστεύω,απλά θέλω να ξέρω ότι ενδιαφέρεται ..

~ από justelene στο Σεπτεμβρίου 25, 2006.

7 Σχόλια to “Βραδινό παραλήρημα”

  1. πέρασα έτσι στα γρήγορα..για ένα ευχαριστώ για την επίσκεψή σου
    Καλή νύχτα σου
    🙂

  2. Έτσι είναι η Ελλάδα και δεν πρόκειται να αλλάξει. Όταν ειδικά βλέπεις μια κατεστραμμένη αριστερά, τους βουλευτές του ΚΚΕ να κυκλοφορούνε με Μερσέντες καταλαβαίνεις ότι είναι αστείο να πιστεύουμε σε καλές προθέσεις με ορατά αποτελέσματα.

  3. Sorry για το link, ξέχασα την τελεία.

  4. Γεια!!!ΚΑι εγω ψηφιζω για πρωτη φορα φετος και δεν ξερω που παν τα πεντε!!

  5. Οδηγίες προς ναυτιλομένους (νέους ψηφοφόρους):

    1)Διαβάστε τα προγράμματα των υποψηφιών.
    2)Αξιολογήστε τα!
    3)Πετάξτε τα στο καλάθι των αχρήστων.
    4)Στις εκλογές (σε κάθε εκλογές), μη ψηφίσετε ποτέ
    λευκό και άκυρα. Αυτά πάνε υπέρ του πρώτου συνδυασμού/κόμματος.
    π.χ 12 ψηφοδέλτια: 6 έγκυρα, 6 άκυρα, από τα 6 έγκυρα: 3 Συνδυασμός Α, 2 Συνδυασμός Β, 1 Συνδυασμός Γ. Αποτελέσματα??? Συνδυασμός Α: 50%, Συνδυασμός Β: 33.33%, Συνδυασμός Γ: 16.67%
    Τα αποτελέσματα είναι σαφέστατα παραπλανητικά… γιατί έτσι είναι το εκλογικό σύστημα μας.
    Αν αντί, για 6 έγκυρα ήταν 7 έγκυρα και 5 άκυρα, και η επιπλέων μια ψήφος, ήταν στον συνδυασμό Γ τα ποσοστά είναι: 42.85 % για Α, 28.575 % για Β, και Γ αντίστοιχα.
    Το παράδειγμα είναι ενδεικτικό, αλλά έτσι είναι μέσα στις άκρες.
    Τώρα τι θα ψηφίσετε?? Εγώ θα ψήφιζα αυτόν που δεν έχει και πολλές πιθανότητες να βγεί…

    Καλή ψήφο.

  6. @Alkyoni
    Thanks..

    @Lizard King
    Apolyta swstos file mou.

    @Jangel
    Oi perissoteroi etsi 8a’maste..

    @R0cked0ut
    Pragmatika me voh8hse auto to sxolio..Den to iksera auto me ta akyra-leuka..

  7. Όμως έχεις τη δύναμη *και* να σκέφτεσαι *και* να προβληματίζεσαι για τα όσα συμβαίνουν γύρω σου. Είναι και αυτό πολιτική σκέψη. Και όταν έστω και λίγοι στην ακόμα εκφράζουν τέτοιες σκέψεις, υπάρχει ελπίδα…

Σχολιάστε

 
