Τα πάντα ρει

Photobucket - Video and Image Hosting

«Τα πάντα ρει»,έλεγε ο Ηράκλειτος και επαληθεύεται πανηγυρικά.Πέρασε η εποχή των νεύρων,του άγχους,των δακρύων,της Θλίψης και της μελαγχολίας,της μαυρίλας..Από χθες είμαι χαρούμενη,ευδιάθετη γεμάτη ενέργεια..Το δρόμο σπίτι-φροντιστήριο τον έκανα από 15 σε 5 λεπτά..»Everything is energy and energy is you and me» που λένε και οι Anathema..Έχω μονίμως ένα χαμόγελο ως τ’αυτιά και δε με θλίβει τίποτα.Είμαι σε φάση αφασία.Μ’αρέσει που δε με χαλάει η όλη φάση, που δε με κάνει λιώμα.Ξανάγινα κοριτσάκι, είμαι ενθουσιασμένη..Πόσο καιρό είχα να νιώσω έτσι;Όλα έγιναν σχετικά γρήγορα,αλλά δε με νοιάζει.Μόνο εσύ με νοιάζεις πλέον..

~ από justelene στο Σεπτεμβρίου 20, 2006.

9 Σχόλια to “Τα πάντα ρει”

  1. ΕΥΓΕ!!!!!!!!!
    Έτσι μπράβο!!!!

    -r0cked/.

  2. Λες οτι ξανάγινες κοριτσάκι…but you miss the point, hon…είσαι κοριτσάκι!

  3. @ROckedOut
    Filia.

    @Elgalla
    nai alla eixa na niwsw etsi apo thn a gymnasiou..

  4. Εγώ ξέρω! Εγώ ξέρω!

    (Τα παράπονά σου στην elgalla που μου τα ξέρασε όλα. :-p)

  5. Κοριτσάκι, μακάρι κάθε μέρα να γίνεσαι και περισσότερο κοριτσάκι, ξέρεις με ποια έννοια…

  6. @diki
    ώστε έτσι ε;

    @sev
    Φιλάκια sevi μου!!

  7. Μπραβο!!!!Με ενα χαμογελο!!!Κρατα μεχρι το τελος!!!
    Εμενα παλι με βλεπανε οι καθηγητες πρωι-μεσημερι-βραδυ με σακουλες και με ενα βλεμα θανατοποινιτη!!!Διαβαζεις μεχρι αργα??ναι,ουυυυυυυυυυυ!!!
    Που να ηξεραν οτι διαβαζα εξωσχολικα!!Γιατι αλλιως δεν θα την εβγαζα!!!Αμα δεν ασχολησε με σενα σε τρωει η μαρμαγκα!!!Κρατα το χαμογελο και το κεφαλι ψηλα,και φτυνε ψηλα εκει φτυνουν οσοι εχουν ονειρα για το μελλον και φιλοδοξιες!!!

  8. Σ’ευχαριστώ πολύ jangel!!

  9. @Jangel
    μόνο αν φτύνεις ψηλά, θυμήσου να κάνεις και ένα βήμα στο πλάι μετά, καθ’ότι η ροχάλα ακόμα δεν έχει νικήσει το νόμο της βαρύτας και έχει την τάση να επιστρέφει.

Σχολιάστε

 
