Νύστα,ευτράπελα,μάθημα και..αποκαλύψεις!!

Πρώτο μάθημα στις Αρχές Οικονομίας στο φροντιστήριο σήμερα..8 η ώρα μας το έβαλαν οι αθεόφοβοι!!!!!Ξυπνάω 8 παρά τέταρτο,πίνω γάλα και την κάνω.Μπαίνω στην τάξη και ξαπλώνω στο θρανίο.Μπαίνει ένα παιδί και μου κάνει «Πολύ καλημέρα σου!»..Ευχάριστο.. Μαζευόμαστε καμιά 15αριά άτομα,αλλά τελικά μας χωρίζουν σε 2 τμήματα.»Ρε παιδιά,πώς είστε έτσι;Κοιμάστε όρθιοι,κουτουλάτε..».»Ε κυρία..8 η ώρα..Έλεος Σαββατιάτικα!!».»Ε ρε παιδιά,μη βγαίνετε τόσο αργά,να κοιμάστε νωρίτερα αφού ξέρετε ότι έχετε μάθημα νωρίς.»..»Τι νωρίτερα κυρία;22.30 σχολάμε..Πότε να βγούμε,πότε να κάτσουμε πότε να φύγουμε,πότε να γυρίσουμε..Πάει αργά..»..»Ε μη βγαίνετε Παρασκευές.Να ξεσαλώνετε αποκλειστικά τα Σάββατα.»..»Ε κυρία..Θέλουμε έξοδο πως να το κάνουμε;Και  από την άλλη βδομάδα ξεκινάνε και τα κυριακάτικα διαγωνίσματα και πάλι θα ξυπνάμε νωρίς..Δε γινόταν τουλάχιστον σήμερα να έχουμε πιο αργά μάθημα;»..»Ό,τι ώρα και να είχαμε μάθημα η ίδια κατάσταση θα επικρατούσε. Πρωί είστε αγουροξυπνημένα και νυστάζετε. Μεσημέρι μόλις έχετε γυρίσει από σχολείο και είστε πτώματα.Απόγευμα έχετε μόλις φάει,είστε στη διαδικασία της πέψης και νυστάζετε.Βράδυ είναι πολύ αργά για μάθημα..»..»Αν είχαμε 11 η ώρα μάθημα δεν θα είχε κανείς πρόβλημα.»..»Και πάλι.Θα χρησιμοποιούσατε σαν ελαφρυντικό το γεγονός ότι έχετε αργά μάθημα και θα ξενυχτάγατε πιο πολύ.γιώργο γιατί φοράς γυαλιά ηλίου;»..»Για να μη φαίνονται οι μαύροι κύκλοι κυρία.»..»Αφού όλοι άυπνοι είστε..Βγάλ’τα!Και το κινητό μέσα.»..»Κυρία θέλω να βλέπω την ώρα»..»Το ξέρω.Αλλά θα βλέπεις την ώρα και θα με γράφεις.Αν θες να πάρεις αντιβίωση πες μου και θα σε ειδοποιήσω εγώ.Όσον αφορά τηλεφωνήματα..Όλοι κοιμούνται τώρα,μην περιμένετε κλήσεις.»..»Και για να έρθουμε στο θέμα που πονάει..Διαβάσατε;»..(Εγώ και ο Ανδριανός ήρθαμε πρώτη φορά σήμερα, οι υπόλοιποι είχαν κάνει και το προηγούμενο Σάββατο.)..»Κυρία σε μας δεν έχουν δώσει βιβλία ακόμα.»,λέει ο Γιώργος.»Θα μπορούσες να φωτοτυπίσεις,αλλά τέλος πάντων.Χρήστο εσύ;»..»Ε..Τα έκανα μια ανάγνωση.»..»Και να φανταστώ Φώτη ότι κι εσύ το ξεφύλλισες το βιβλίο»..»Εεε..Ναι.».Ο Ανδριανός πετάγεται : «Κυρία εγώ δεν ήξερα τι είχαμε.»..»Παιδί μου εδώ δε διάβασαν όσοι ήταν εδώ.Περιμένεις να έχω απαιτήσεις από εσένα;Θα κάνω μια γρήγορη επανάληψη για τους απόντες,θα προχωρήσω και την επόμενη φορά θα τα έχετε όλα.Και δε δέχομαι δικαιολογίες.»..Κάπως το φέρνει η κουβέντα παρακάτω και ο Γιώργος κάνει «Ε κυρία..Εγώ είμαι από Σαντορίνη.Πάω και έρχομαι Αθήνα, ξαναπάω και ξαναγυρνάω εδώ.,Και φτου κι απ’την αρχή..Πονεμένη ιστορία..Έχω αλλάξει χαλαρά 10 σχολεία..»..»10??Πώς κι έτσι;»..»Ε..Εδώ άλλαξα 4 Δημοτικά,εκεί πήγα σε ένα..Εδώ άλλαξα 2 Γυμνάσια εκεί πήγα και στα 3 του νησιού-τα εξάντλησα..Λ ύκεια μέχρι στιγμής εδώ.. Πρώτα στο 1ο και τώρα στο 4ο..».. Πετάγομαι : «Κι εγώ από Σαντορίνη είμαι.»..Ο Γιώργος παγώνει,παίρνει ένα παράξενο ύφος.»Από πού είσαι παιδί μου;»,ρωτάει η καθηγήτρια.»Πύργο»..Ο Γιώργος παίρνει ένα πολύ σοκαρισμένο ύφος,γουρλώνει τα μάτια και είναι πολύ αστείος..»Γιατί παιδί μου;Εσύ από πού είσαι;»..»Πύργο»..»Από που ακριβώς;»..Ο Χρήστος λέει «Να δείτε που θα βγουν να μένουν και δίπλα πόρτα κυρία.»Όταν του λέω και ακριβώς από που είναι μισολυπόθυμος.. «Να πάμε μαζί φέτος παιδί μου.»..»Χαλαρά.»..Το κουδούνι χτυπάει και μας λυτρώνει..»Άντε καλό Σαββατοκύριακο!!»..

Και πάλι από Νετ Καφέ..Έχω γίνει μόνιμη πλέον. Δίπλα μου κάθεται ένας παπάς.Eίμαι τρομερά περίεργη να δω τι κάνει, αλλά έχει γυρίσει την οθόνη..Καλό Σαββατοκύριακο σε άπαντες!!

~ από justelene στο Σεπτεμβρίου 16, 2006.

5 Σχόλια to “Νύστα,ευτράπελα,μάθημα και..αποκαλύψεις!!”

  1. «Δίπλα μου κάθεται ένας παπάς.Eίμαι τρομερά περίεργη να δω τι κάνει, αλλά έχει γυρίσει την οθόνη..»

    Επικοινωνεί με τον Κύριο – περίεργη! Παλιά ερχόντουσαν οι οδηγίες με επιφοίτηση, τώρα έρχονται ηλεκτρονικά! 😛

  2. hey hey…

    καλή αρχή και πάλι…

    καλά ξεκινήσαμε, έτσι?

    αλλά σου υπενθυμίζω κάτι παλιότερο…

    ΔΕ ΓΑΜΠΡΙΖΟΥΜΕ!!!!

    just kiddin’ !!!

    xxx

    have a gr8 weekend!

    maggie

  3. Ακομα και στο φροντηστηριο εχετε σχολικη νοοτροπια. Μην κοιταζετε πως να περασει η ωρα εκει μεσα, αλλα πως να την αξιοποιησετε σωστα. Εκει δεν ειναι σχολειο, οι γονεις σας πληρωνουν πολλα χρηματα και δεν το σεβεστε καθολου.

    Ειναι ενας χειμωνας δυσκολος για εσας, αυτος που ερχεται, σας καταλαβαινω απολυτα, δειξτε ομως καποιο ενδιαφερον, ωστε ολη σας η προσπαθεια να μην παει χαμενη.

    Καλη επιτυχια να εχετε ολοι σας

  4. […] Νύστα,ευτράπελα,μάθημα και..αποκαλύψεις!! […]

  5. Είχα ξεχάσει να απαντήσω στα σχόλια,γιατί δεν είχα υπολογιστή τότε..
    @Μitsakos
    Και τότε γιατί ήθελε 10 φωτοτυπίες έγχρωμες;
    @Maggie
    Φιλιά αγαπητή..
    @Prince
    Όσες φορές γίνεται χαβαλές στην τάξη γίνεται και καλύτερο μάθημα..Πίστεψέ με.Όταν είμαστε ήσυχοι χαζεύουμε, σκεφτόμαστε, κοιτάμε την ώρα..Σε ευχαριστώ για τις ευχές..

Σχολιάστε

 
