O Δεκάλογος της γκαντεμιάς

Μα να μην πηγαίνει τίποτα καλά τελευταία;Δεν τρώω και δεν κοιμάμαι εδώ και 2,5 μήνες..ΟΚ,το έχω συνηθίσει.Αλλά έχουμε και νέα..Δε βγαίνω γιατί όλοι διαβάζουν,έχω αγχωθεί με το φροντιστήριο κι εγώ και διαβάζω πιο πολύ από ποτέ..Και δεν έχω άνρωπο να πάω για ένα καφέ να ξελαμπικάρω,όλοι διαβάζουν..Είχε 2 συναυλίες τσάμπα εδώ κοντά (Ενδελέχεια,Ρόδες) και δεν βρήκα παρέα να πάω..Ο κολλητός μου έλειπε τόσο καιρό και από χθες που γύρισε δεν έχει σηκωθεί καθόλου απ’το γραφείο,με αποτέλεσμα να μη συναντιόμαστε..Πριν καμιά ώρα με ειδοποίησαν να γράψω διαγώνισμα κι εγώ δεν είχα κάνει επανάληψη ούτε στη μισή ύλη.Αφού κατααγχώθηκα,με έπιασε αναγούλα και δύσπνοια πήρα τηλέφωνο και τους κλαύτηκα μπας και πάω αύριο..Τελικά θα πάω αύριο στις 8 το πρωί..Λεφτά τίποτα,με κόπο βρήκα για να πάρω εισιτήριο Placebo και τελικά δε θα πάω λόγω φροντιστηρίου και μου έχει μείνει και το εισιτήριο να με αγχώνει..Δεν έφυγα για 3 ήμερο..Δήλωσα στους γονείς μου ότι τέρμα η αρχιτεκτονική,πλήρης απογοήτευση..Βλέπω και τα βαλιτσάκια του Σχεδίου και με θλίβουν..Τέρμα και το Ωδείο για να «αφοσιωθώ στο διάβασμα»..Ο άλλος ναι μεν βρήκε άλλη αλλά η κατάσταση δεν έχει ξεκαθαρίσει πλήρως..

Ο Δεκάλογος του Μέρφι

1.Τίποτα δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται..
2.Τα πάντα διαρκούν περισσότερο απ’όσο νομίζεις.
3.Αν από διάφορα πράγματα ένα έχει την πιθανότητα να πάει στραβά,θα είναι αυτό που θα προκαλέσει τη μεγαλύτερη ζημιά.
4.Αν ξέρεις ότι υπάρχουν μόνο 4 τρόποι να πάει στραβά κάτι και φροντίσεις να τους προλάβεις θα εμφανιστεί ένας πέμπτος.
5.Αν αφήσεις τα πράγματα στην τύχη τους,έχουν την τάση να πηγαίνουν απ’το κακό στο χειρότερο.
6.Όποτε ξεκινάς να κάνεις κάτι,κάτι άλλο πρέπει πρώτα να γίνει.
7.Κάθε λύση γεννά ένα καινούργιο πρόβλημα.
8.Είναι αδύνατο να προφυλάξεις κάτι από τη βλακεία γιατί οι βλάκες είναι ικανότατοι.
9.Η φύση είναι πάντα με το μέρος του κρυμμένου ελαττώματος.
10.Η μητέρα φύση είναι τσούλα.

~ από justelene στο Σεπτεμβρίου 4, 2006.

5 Σχόλια to “O Δεκάλογος της γκαντεμιάς”

  1. Δεν τρώς καμμιά σοκολατίνα να στανιάρεις λίγο… άντε και δυο εν ανάγκη…
    Προσοχή στον πέμπτο νόμο γιατί είναι επιστημονικός (θετική εντροπία), βεβαίως, βεβαίως, κι όσο νάναι έχει ένα κάποιο κύρος.
    Αγωνιστικούς χαιρετισμούς
    … φιλάκια κι αγκαλίτσες…
    :Ο)

  2. to mail sou kalie? na synennoh0oume.. na sou steilw sto sountdtrack tou «Good NIght and Good Luck»

  3. Μα τόση απελπισία…Δεν μπορεί να είναι τόσο χάλια..Cheer up a little bit, got to the concert today and have some fun, staying in and studying the whole time makes for a bad mood.Ακόμα καλοκαίρι είναι!!!

  4. Θέλεις να πάμε για καφεδάκι μαζί να ηρεμήσεις; Μια ηλικία είσαι και με τη δικιά μου, μπορεί να ταιριάξετε. Αλλά μη μου στεναχωριέσαι…

    (για το 10λογο έχω ένα πράγμα να πω. «Ο Θεός έφτιαξε τον κόσμο σε 6 ημέρες και την 7η παρέδωσε στο Μέρφι»)

  5. H γκαντεμιά συνεχίζεται..Χάλασε η οθόνη του Η/Υ,το discman και το στερεοφωνικό..Ποστάρω από ένα Internet Cafe..

    @Anemos
    Eυχαριστώ πολύ..Πολλά φιλιά!

    @Rocked out
    Ελπίζω να πήρες το mail μου..

    @Alexandros
    Αν ήταν στο χέρι μου θα πήγαινα στη συναυλία..Αλλά δεν ήταν..Τουλάχιστον πούλησα το εισιτήριο!

    @
    Ευχαριστώ για τη συμπαράσταση..Συμφωνώ απόλυτα με την τελευταία φράση..Όσον αφορά τον καφέ, τρέχω και δε φτάνω..Για να γράψω μαθηματικά διαγώνισμα (που είναι και το αγαπημένο μου μάθημα και θεωρούμαι καλή να φανταστείς) διάβαζα 18 ώρες..Εγώ που μέχρι πέρσι πάνω από 3ωρο δεν είχα κλείσει..Φιλιά..

Σχολιάστε

 
