Εκτός τόπου και χρόνου

Photobucket - Video and Image Hosting

«Ναταλία..κλείσε το παράθυρο, κάνει ρεύμα»
«Πού είναι τα παπούτσια μου;»
«Παιδί μου τι κάνεις τέτοια ώρα στο μπαλκόνι;»
«Ναταλία..τηλέφωνο»
«Πότε θα μαζέψεις το δωμάτιό σου;»
«Ναταλία να πάρεις το Νίκο τηλέφωνο σε ψάχνει απεγνωσμένα»
«Δεσποινίς,είστε καλά,πώς νιώθετε;»
«Καλέ εσείς είστε μισολυπόθυμη..Σας πείραξε η ζέστη;»
«Ρε συ γιατί δεν τρως;»
«Μα καλά το ξέχασες; Τι να σου πω!Ούτε ερωτευμένη να’σουνα!»
«Καλά κάθε μέρα με άλλον βγαίνεις για καφέ;»
«Πάλι ξέχασες το θερμοσίφωνα αναμμένο; Σου’χω πει: το καλοκαίρι 10 λεπτά αρκούν..»
«Πίναμε μπυρίτσα χθες,ε;»
«Έχεις κοιμηθεί καθόλου;»
«Είναι τίτλος βιβλίου αυτός; «Τα χαστουκόψαρα»..Ακούς εκεί..»

Ερωτήσεις πολλές,αναπάντητες,φωνές..
Υπό άλλες συνθήκες θα είχα τσακωθεί αλλά είμαι τόσο αξιολύπητη πια, που ούτε να τσακωθούν μαζί μου δε θέλουν.
Και σ’όλα αυτά το μόνο που αναρωτιέμαι είναι..»Με σκέφτεσαι καθόλου;»..

~ από justelene στο Αύγουστος 5, 2006.

3 Σχόλια to “Εκτός τόπου και χρόνου”

  1. να ‘μαι λοιπόν και στο blog σου.
    πιθανότατα δε θα το καταλάβεις, ούτε και θα το πιστέψεις,αλλά η λέξη «πια» δε σου πάει.δηλώνει κάτι το τετελεσμένο,το οριστικό,και νομίζω πως είναι κομματάκι νωρίς για να βάζεις τελείες.αλλά θα μου πεις,τι ξέρω κι εγώ για σένα?τίποτα.υποθέτω μόνο και ελπίζω να πέφτω μέσα.
    η photo είναι εξαιρετικά ελπιδοφόρα.μ’αρέσει.
    α,και κάτι άλλο…η όρεξη έρχεται τρώγωντας….

  2. Μια από τα ίδια και εδώ……

  3. @Coffemaker:
    Το «πια» ουσιαστικά παίζει το ρόλο του «αυτό τον καιρό».Όσον αφορά την όρεξη, μου’ρθε κάνοντας μπάνια..Μισό ταψί σπανακόπιτα της γιαγιάς μου έφαγα αυτό το 3ήμερο..

    @RockedOut
    Κουράγιο και σε σένα λοιπόν..

Σχολιάστε

 
