Αύγουστος – Νίκος Παπάζογλου

Photobucket - Video and Image Hosting

Αφιερωμένο σε σένα που μου μιλούσες γι’αυτό..

Μα γιατί το τραγούδι να ‘ναι λυπητερό
με μιας θαρρείς κι απ’ την καρδιά μου ξέκοψε
Κι αυτή τη στιγμή που πλημμυρίζω χαρά
ανέβηκε ως τα χείλη μου και μ’ έπνιξε
Φυλάξου για το τέλος θα μου πεις

Σ’ αγαπάω, μα δεν έχω μιλιά να στο πω
κι αυτός είναι ένας καημός αβάσταχτος
Λιώνω στον πόνο, γιατί νιώθω κι εγώ
Ο δρόμος που τραβάμε είναι αδιάβατος
Κουράγιο θα περάσει, θα μου πεις

Πώς μπορώ να ξεχάσω τα λυτά της μαλλιά
την άμμο που σαν καταρράκτης έλουζε
Καθώς έσκυβε επάνω μου, χιλιάδες φιλιά
διαμάντια που απλόχερα μου χάριζε
Θα πάω, κι ας μου βγει και σε κακό

Σε ποιαν έκσταση απάνω, σε χορό μαγικό
μπορεί ένα τέτοιο πλάσμα να γεννήθηκε
Από ποιο μακρινό αστέρι είναι το φως
που μες στα δυο της μάτια πήγε κρύφτηκε
κι εγώ ο τυχερός που το ’χει δει

Μες στο βλέμμα της ένας τόσο δα ουρανός
αστράφτει, συννεφιάζει, αναδιπλώνεται
Μα σαν πέφτει η νύχτα, πλημμυρίζει με φως
φεγγάρι αυγουστιάτικο υψώνεται
και φέγγει από μέσα η φυλακή

~ από justelene στο Αύγουστος 4, 2006.

18 Σχόλια to “Αύγουστος – Νίκος Παπάζογλου”

  1. Μόνο θλίψη μπορεί να μου προκαλέσει αυτό το τραγούδι. Δεν ακούω ελληνική μουσική αλά αυτό είναι από τα αγαπημένα μου τραγούδια γενικά.
    Πως θα μπορούσα να ξεχάσω την υπέροχη βραδιά στην Τζιά εκείνο το καλοκαίρι άλλωστε . Όμορφες αναμνήσεις βαθιά χαραγμένες για πάντα…
    Και όλα αυτά πλέων ένα μακρινό παρελθόν που επέστρεψε μέσα στην άδεια Αθήνα τώρα που η ανάγκη για να ξεφύγω είναι πιο επιτακτική από ποτέ…

    Υπέροχο τραγούδι… ότι πρέπει για να με πάρει από κάτω 😦

  2. Σε καταλαβαίνω απόλυτα όσον αφορά και τη θλίψη αλλά και την ανάγκη να φύγεις..Καλωσόρισες!

  3. όχι ρε παιδιά! Μην σας παίρνει από κάτω!! 🙂

    Ακόμη στην πόλη να υποθέσω;

  4. Ναι αγαπητή μου Kolk..

  5. αυτό θέλει αφιέρωση τραγουδάκι άμεσα 🙂

    Δεν θα πας καθόλου διακοπές;

  6. Στις 17!!Τότε που γυρνάνε όλοι γμτ!Θέλω,θέλω αφιέρωση!!

  7. κάτι που θα ταίριαζε σε κλίμα διακοπών νομίζω είναι το «I’ve got my mind set on you» του George Harrison.
    ‘Ο,τι πρέπει για να ξυπνάς με κέφι και όρεξη.

  8. Thanks coffe dear!Θα το ψάξω..

  9. Θεε μου αυτο το τραγουδι…Κι επεσα πανω του τωρα που ειμαι…ξερος απο ερωτα;!;!…Καθε του λεξη βουιζει στο μυαλο μου λες και το γραψε ο Παπαζγλου για παρτη της…:'(

  10. τελειο!!!!!!!!!καταπληκτικο!!!!!!!!οσα χρονια και αν περασουν ο νικος θα ειναι αξεπεραστος και ακομη περισσοτερο ο αυγουστος!!!!!!!ειτε εισαι ερωτευμενος ειτε θλιμμενος ειτε χαρουμενος σε παει αλλου σε αλλες εποχες!!!!!!!μα γιατι το τραγουδι να ναι λυπητερο………..ερωτευτητε!!!!!

  11. ποιος ξερει προγραμμα συναυλιων που θα δωσει ο Παπαζογλου φετος?Βολο θα ερθει?ας μας ενημρωσει καποιος…

  12. Θάλασσα αισθημάτων…πρέπει να είχε θαυμάσια εμπνευση…
    ΜΑΓΕΙΑ.

  13. to tragoudi einai uperoxo… mporei na se pairnei apo katw alla a3izei na to akouseis… oloi oi erwtebmenoi kai idiaitera osoi exoun pligwthei polu apo ton erwta p.x egww!!! liwnoun me auto to tragoudi …

  14. Ti na pei kaneis?A3eperasto…Diaxroniko…

  15. eidika auto me thn ekstash kai ton magiko xoro…Poso erwteumenos mporei na htan o «poihths»?

  16. kathigitria mas itan i tipissa g tn opoia t egrapse t tragoudi…..

  17. ΓΑΜΑΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

  18. paidia xalarwste..to tragoudi to egrapse gia thn korh toy poy pethane…den einai erwtiko…

Σχολιάστε

 
