Έρωτας δίχως παρόν

                                          Photobucket - Video and Image Hosting

Xθες το μεσημέρι γύρισε η μάνα μου από τη δουλειά και κάτσαμε να φάμε την καρμπονάρα που είχα φτιάξει και πιάσαμε τη κουβέντα.»Άσε ρε μάνα, είναι όλοι διακοπές. Τρία άτομα έχουμε μείνει εδώ.»..»Και εμείς στη δουλειά δέκα άτομα έχουμε μείνει.Χθες γύρισε και ένας γιατρός που κάνει άσκηση από τις διακοπές του στη Σίφνο και μας έλεγε πως τα πέρασε. Ζήλεψα! Ήρθε μια νέα κοπελίτσα στη δουλειά και συζητούσαμε.Της είπα πως θες να πας αρχιτεκτονική και μου είπε πως είναι πολύ ωραία σχολή.Το άκουσε και ο γιατρός που σου έλεγα πριν και άρχισε να ενδιαφέρεται.Μου είπε πως η αρχιτεκτονική ήταν το απωθημένο του και τώρα, στη Σίφνο είχε συνειδητοποιήσει πόσο του άρεσε η παραδοσιακή κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική.Του είπα πως ετοιμάζουμε σπίτι στη Σαντορίνη και πως μπορεί να το σχεδιάσεις εσύ και μου είπε : Να ένας καλός λόγος να σε φωνάζω πεθερά!Μετά, όταν μου τηλεφώνησες και μου είπες για το CD που’θελες να σου αλλάξω είπε ότι ταιριάζετε και μουσικά.Του είπα ότι είναι μεγάλος για σένα και μου είπε πως όταν θα είσαι 25 θα είσαι στην κατάλληλη ηλικία για γάμο!!Το τι γέλια κάναμε..».Συνεχίζουμε τη συζήτηση και μιλάμε για την αρχιτεκτονική και την ιατρική.Σκέφτομαι πως θα μου άρεσε να είμαι γιατρός για να βοηθάω ανθρώπους,αλλά δεν τα πάω καλά με αίμματα και τα σχετικά.Το απόγευμα πήγαμε σινεμά για να δούμε το «The lake house» ή ελληνιστί «Έρωτας δίχως παρόν» (πιο ρομαντικό).»Η ιστορία της ταινίας αφορά στην μοναχική γιατρό Kate (Sandra Bullock) που μετακομίζει από το lake house του τίτλου στην πόλη και αφήνει ένα γράμμα για τον καινούριο ενοικιαστή. Ο καινούριος ενοικιαστής Alex (Keanu Reeves) όμως δεν είναι καινούριος αλλά αυτός που έζησε στο ίδιο σπίτι πριν από δύο χρόνια! Παρά την απιθανότητα της κατάστασης οι δύο ήρωες παραδέχονται αμέσως πως ένα τέτοιο ταξίδι στον χρόνο μπορεί να συμβεί, αρχίζουν να ανταλάσουν γράμματα και στο τέλος –όταν έχουν ψιλοερωτευτεί-προσπαθούν να ξεπεράσουν το εμπόδιο της διαφορετικής πραγματικότητας και να συναντηθούν και από κοντά.»Συμπαθητική ταινιούλα,ότι πρέπει για το θερινό σινεμά,αν και λόγω του Keanu δεν μπορώ να είμαι αντικειμενική.Αυτό που μας κούφανε στην ταινία ήταν ότι επρόκειτο για μια γιατρό και ένα αρχιτέκτονα..Οι διάλογοι θύμιζαν πολύ τη μεσημεριανή συζήτηση και κάποιες φράσεις ήταν ολόιδιες..Πάντως,η ταινία ήταν μια ευχάριστη έκπληξη,αφού δεν ήταν ένα συνηθισμένο love-story αλά Hollywood.Το σενάριο σε κρατά σε αγωνία,αν και έχει αρκετά κενά αν το προσέξεις λίγο παραπάνω.Η σκηνοθεσία μου άρεσε πολύ καθώς και η φωτογραφία.Η μουσική επένδυση αποτελούνταν από μπαλάντες που ταίριαζαν με το ύφος και την αισθητική της ταινίας.Μια καλή επιλογή για μια ρομαντική καλοκαιρινή βραδιά..

Check also :

~ από justelene στο Ιουλίου 29, 2006.

Σχολιάστε

 
