Έλαβες κάτι σήμερα;

Τις προάλλες έλαβα ένα πολύ ιδιαίτερο δώρο.Μόλις το πρωτοείδα κουφάθηκα, αλλά τελικά κατάλαβα πόσο χρήσιμο μου είναι..Όταν σε σκέφτομαι σου στέλνω φούσκες.Κλείνω μέσα τα όνειρα, τις ελπίδες, τους προβληματισμούς μου, τη ρουτίνα, τα δάκρυα, το άρωμά μου,τις κραυγές μου …Πολλές φορές οι φούσκες δεν αντέχουν το βάρος και σπάνε..Άλλες όμως φεύγουν και ελπίζω πως κάποτε φτάνουν σε σένα..Τι να σου στείλω σήμερα;Μάλλον ένα τραγούδι

~ από justelene στο Ιουλίου 23, 2006.

4 Σχόλια to “Έλαβες κάτι σήμερα;”

  1. Ax, ρε συ…γράφεις τόσο όμορφα!Σκέτη ποίηση είσαι!

    υ.γ. Ψιτ, υπάρχουν και τα ταχυδρομικά περιστέρια!

  2. Aυτά σκέφτομαι κι εγώ όταν διαβάζω εσένα..Καλημέρα!

  3. :Ο)
    Καλημέρα!
    Ετοιμάσου για ultra δόση Πολυάννας!Χε!

  4. Ayto htan apo ta pio poihtika kai glyka pragmata pou exw diavasei pote… Apla… Mou eftiakses thn hmera 😉 😀

    Panemorfo…

Σχολιάστε

 
