Different World

Photobucket - Video and Image Hosting
Χθες άρχισα το δεύτερο θέμα στο ελεύθερο.Μετά από τρεις ώρες είχα γραμμικό.Το 6ωρο είναι κουραστικό αλλά χθες ανυπομονούσα να φύγω πιο πολύ από ποτέ.Ήταν Αθήνα η ξαδέρφη μου,η Βάσω.Είχε άρθει απ’το Λονδίνο μαζί με το φίλο της,θα πήγαινε για λίγο στους γονείς της στην Αμαλιάδα και μετά για ένα χρόνο Κίνα..Σπουδάζει Οικονομικά και Κινέζικα βλέπετε και το δεύτερο έτος σπουδών είναι στο Πεκίνο..Η ώρα δεν πέρναγε με τίποτα.Με το που πήραμε απουσίες έφυγα τρέχοντας για Κεντρική Πλατεία Εξαρχείων,όπου είχαμε δώσει ραντεβού.Μου’χε πει πως θα’ναι με τη φίλη της την Ευσταθία,την οποία ξέρω χρόνια και το φίλο της τον Άγγλο.Έφτασα 10 λεπτά νωρίτερα,περιμένοντας έγραψα ένα γράμμα στην αδερφή μου.Μετά από λίγο έρχεται η Βάσω.»Καθόμαστε πιο πάνω» μου λέει.Την παρατηρώ:έχει αλλάξει.Μήπως ομόρφυνε;Μπαίνουμε σ’ένα rock bar και μου συστήνει τον Tommy.Χαιρετιέμαι με την επίσης ανανεωμένη Ευσταθία.Αρχίζουμε να μιλάμε για θρησκείες και πολιτισμούς..H μητέρα του Tommy γεννήθηκε στην Ινδία,ο ίδιος έχει πάει εκεί πολλές φορές..Ζηλεύω..Ινδία:Mια αχανής χώρα,ένα σταυροδρόμι παραδόσεων,η χώρα στην οποία συνυπάρχουν άπειρες θρησκείες (γνωστές όλες ως «Ινδουισμός») και πάνω από 100.000.000 θεότητες.Η χώρα των φτωχών,αλλά χαμογελαστών ανθρώπων.Η χώρα των αντιθέσεων,του Γάγγη,του Γκάντη..Μια χώρα με τεράστιο πολιτισμό πολύ πριν το Χρυσό Αιώνα..Του λέω πως το μεγαλύτερό μου όνειρο είναι να την επισκεφτώ μια μέρα..Αρχίζουμε να μιλάμε για μουσική,για σπουδές,για την Ελλάδα,για ξένες γλώσσες..Είναι ώρα να φύγω για να προλάβω το λεωφορείο αλλά η Βάσω τηλεφωνεί στο θείο της και πατέρα μου και κανονίζουν κάτι οι δυο τους..Φεύγουμε απ’τα Εξάρχεια..Η Βάσω μου μιλάει για το Διονύση,ο Tommy για το Μουντιάλ.Με την Ευσταθία μοιραζόμαστε την αγάπη μας για τη Γερμανία,τον τρόπο ζωής και τις αγορές της.Φτάνουμε Μοναστηράκι,σταματάμε και χαζεύουμε τους πλανόδιους.Χειροποίητα κοσμήματα,πολύχρωμα ρούχα,φαναράκια..Άνθρωποι απ’όλες τις φυλές,τις κοινωνικές τάξεις και τις ηλικίες χορεύουν υπό τους ρυθμούς των Amazonas και τρώνε σουβλάκια με κεμπάπ.Στο δρόμο γιγαντοοθόνες και κόσμος καθισμένος στο γρασίδι να βλέπει τον αγώνα Γαλλίας-Πορτογαλίας.Έχει τόσο ωραίο καιρό!Είμαι κουρασμένη απ’το 4ωρο στο φροντιστήριο,από το 6ωρο Σχέδιο και από τις δυο τσάντες που κουβαλώ,αλλά δε με νοιάζει.Το Μοναστηράκι ξυπνάει την καλλιτεχνική μου φύση..Κάποιος το είχε ονομάσει τη Μονμάρτη της Ελλάδας.Δε νομίζω πως είχε άδικο..Περνάμε απ’τη Ρωμαϊκή Αγορά,έχει συναυλία..Γίνεται χαβαλές απ’έξω.Η Ευσταθία συναντά δυο «συντρόφους» φοιτητές.Ανηφορίζουμε και φτάνουμε κάτω απ’την Ακρόπολη.Αγοράζουμε ποτά απ’το περίπτερο και καθόμαστε σ’ένα πάγκο.Ο Tommy μας φωτογραφίζει.»Τι περίμενες;Τουρίστας είναι»,μου λέει η Βάσω.Εκεί που καθόμασταν είχε υπέροχο φωτισμό,διάφορα λουλούδια,παράξενα,εξωτικά και φαινόταν σχεδόν ολόκληρος ο Παρθενώνας.Ήταν πανέμορφα..»It’s so nice and peaceful right here» λέει ο Tommy και όλοι συμφωνούμε.Ευχόμαστε να είμαστε εκεί,στο ίδιο μέρος,όλοι μαζί σε ένα χρόνο.Ξεκινάμε να φύγουμε,πάμε προς Θησείο.H Βάσω ανεβαίνει στην πλάτη του Tommy:δέιχνουν τόσο αγαπημένοι.Προσπερνάμε πλανόδιους μουσικούς,δύο κουκλάκια μαυράκια να παίζουν..Λέω πως θέλω κι εγώ ένα μελαμψό μωρό και ενώ αναφέρω την έλξη μου για τους μαύρους άντρες η Βάσω με αποστομώνει λέγοντάς μου πως η Αγγλίδα κολλητή της δεν έχει πρόβλημα στο χρώμα,το φύλο,την ηλικία του παρτενέρ της..Αποχαιρετιόμαστε και βρίσκομαι σπίτι.Έχω πολύ διάβασμα,αλλά και απίστευτη ενέργεια μέσα μου..Αυτό το βράδυ αποτελούσε κι αυτό ένα μέρος του δικού μου,προσωπικού κόσμου,μακριά από τη ρουτίνα,τη βαρεμάρα και το διάβασμα..

~ από justelene στο Ιουλίου 6, 2006.

3 Σχόλια to “Different World”

  1. M’αρέσει η νέα σου όψη!Με γειες!

  2. Eυχαριστώ..

  3. an einai kati pou mou lypei apo a0hna (eutyxws efyga apo auth… ouf) einai, to radiofwno, ta e3arxeia kai ta kefe tous.. eidika to Floral kai to La Mentira. To floral, giati opote phgaina panta ebriska ena gnwsto apo ta merh mou (Ierapetra) kai to La Mentira gia thn mousikh tou….

    aleo aleo

Σχολιάστε

 
