Here Comes The Rain Again

Photobucket - Video and Image Hosting
Χθες το απόγευμα ετοιμαζόμουν για μπάνιο στη Βάρκιζα.Eίχα ξεθάψει ένα κόκκινο μαγιώ της μάνας μου και ετοιμαζόμουν,αλλά άρχιζε να συννεφιάζει επικίνδυνα.O πατέρας μου λέει να το αφήσουμε.Αυτοί βέβαια πήγαν στη Λούτσα για βόλτα,ενώ εγώ έμεινα σπίτι γιατί είχα σχέδιο.Λατρεύω αυτό το μελαγχολικό καιρό.Μόλις έφυγαν λοιπόν οι δικοί μου,έβαλα τέρμα Marianne Faithful,βγήκα στο μπαλκόνι με μια μπύρα και άραξα στο μαντεμένιο παγκάκι κάτω απ’το στέγαστρο..Σε λίγη ώρα άρχισε να βρέχει..Οι αναμνήσεις αρχίζουν να με κατακλύζουν.Πριν 7 χρόνια στην κατασκήνωση,η βροχή είχε αναγκάσει καμιά εικοσαριά τότε κοριτσάκια (ανάμεσά τους κι εγώ) να μαζευτούν σ’ένα διπλό κρεβάτι και να λένε ιστορίες φαντασμάτων..Μια άλλη φορά είχα ξεχάσει τα κλειδιά μου και είχα ξαπλώσει στην πιλωτή περιμένοντας τη μάνα μου κοιτώντας τη βροχή και με είχε πάρει ο ύπνος..Στην πρώτη Γυμνασίου χορεύαμε σε μια άλλη κατασκήνωση με μια κοπελιά που δε θυμάμαι καθόλου τώρα μες στη βροχή..Στην Κωνσταντινούπολη έβρεχε συνέχεια,με αποτέλεσμα κάθε φορά που βγαίναμε από ένα μνημείο/χώρο/κλπ να τρέχουμε για να φτάσουμε στο πούλμαν.Στη Θεσσαλονίκη με τον Ευθύμη εκτός του ότι γίναμε λούτσα,πήραμε και άλλα ντ’άλλων λεωφορεία..Με το Χάρη γνωριστήκαμε καλύτερα και κολλήσαμε λόγω μιας καλοκαιρινής βροχής..Εντονότερη απ’όλες η ανάμνηση μου,να είμαι στο μεγάλο μπαλκόνι και να σκέφτομαι το Φίλιππο και ξαφνικά να αρχίζει η βροχή κι εγώ να μην το έχω συνειδητοποιήσει και όταν το αντιλήφθηκα (κανά μισάωρο αργότερα) να έχω ήδη γίνει μούσκεμα,αλλά έτσι κι αλλιώς δε με ένοιαζε..Με τη νοσταλγία όλων αυτών καθώς και πολλών άλλων περνά η ώρα.Πάλι ξεχάστηκα!Με το μαγιώ στο μπαλκόνι πίνοντας μπύρες μεσημεριάτικα ενώ βρέχει και να κοιτώ με απλανές βλέμμα το κενό..Εντελώς σουρεάλ!Τουλάχιστον αυτή τη φορά δε βράχηκα..

~ από justelene στο Ιουλίου 3, 2006.

4 Σχόλια to “Here Comes The Rain Again”

  1. Ποσο γλυκό και όμορφο…

  2. Και γιατί δεν βγήκες έξω να βραχείς??? Το πιο ωραίο θα ήταν να έκανες μπάνιο στη θάλασσα και να έβρεχε. Τι λες?

  3. @elgalla:Για άλλη μιαφορά ευχαριστώ.
    @rockedout:To έκανα στη Γερμανία αυτό..Οι άλλοι δε σκέφτονται όπως εγώ κι εσύ,βλέπεις και να πάω μόνη μου,με 15 λεωφορεία δε λέει..

  4. Βασικά για μένα ο καιρός δεν ήταν απλά μελαγχολικός! Λίγο πρίν ξεσπάσει η βροχή είχε έναν απο τους πιο δαιμονισμένους αέρηδες με τους οποίους έχω περπατήσει… Πήγαινα στο σπίτι της Μαρίας βασικά και όπως περπατάω ξαφνικά αρχίζουν να πετάνε παντού φύλλα σε μικρούς ανεμοστρόμβιλους έτσι κυκλικά και τότε απο μια διπλανή οικοδομή βλέπω όλη μα όλη την σκόνη που κράταγε τόσο καιρό να φεύγει μεμιάς και σαν απο έκρηξη να πετάγεται απο μέσα της ένα μαύρο σύννεφο! Φαινόταν σαν να πήρε μυστηριωδώς φωτιά, είχα κοκκαλώσει και κοιτούσα το απίστευτο θέαμα..

    Πραγματικά ένιωσα οτι ζώ το τέλος του κόσμου… Τα πάντα γύρω αυτό φαινόταν να ουρλιάζουν, δεν ήταν ακριβώς τρομακτικά, ένιωθα πιο πολύ κάποιο είδος ανησυχίας… Απίστευτος καιρός, ειδικά αν σκεφτείς την πλήρη οκνηρία του τις προηγούμενες ημέρες!…

Σχολιάστε

 
