Πρώτο μπάνιο

Photobucket - Video and Image Hosting
Ξύπνησα από ένα σκυλί που γάβγιζε στο απέναντι μπαλκόνι.Τα ρούχα είχαν κολλήσει απ’τον ιδρώτα πάνω μου και νύσταζα.Δε μ’έπαιρνε όμως ύπνος.Καθώς σηκώνομαι ακούγεται η εισαγωγή απ’το «Electricity» των OMD από ένα αμάξι που διασχίζει το δρόμο.Απ’το γυάλινο δωμάτιό μου βλέπω τη γειτονιά που έχει ξυπνήσει.Ένα γλυκό αεράκι χαϊδεύει τα φυτά στο μπαλκόνι, ο σερβιτόρος της ταβέρνας από κάτω καθαρίζει τα τραπέζια.Ο πατέρας μου ετοιμάζεται για δουλειά, ο αδερφός μου και η μάνα μου για το δέκατο μπάνιο τους..Εγώ δεν έχω κάνει ακόμα.Η μητέρα μου με ρωτά γιατί δεν έρχομαι κι εγώ και συνειδητοποιώ πως σήμερα είναι η μόνη μέρα που έχω κενό.Φοράω το καινούργιο πορτοκαλί μαγιώ μου,παίρνω γυαλιά ηλίου και είμαι έτοιμη.Φτάνουμε 10 παρά τέταρτο στη Γλυφάδα,στην παραλία που λέμε «Εκκλησία» και δεν έχει είσοδο.Έχει αρκετό κόσμο.Μια παρέα παιδιών παίζει με διάφορα φουσκωτά,ζευγάρια παίζουν ρακέτες..Θυμάμαι πως στιε Εξετάσεις τόσο εν αναμονή του διαγωνίσματος όσο και μετά που οι περισσότεροι πήγαιναν για μπάνιο και είχαν ρακέτες μαζί τους..Τις έβγαζαν και έπαιζαν στο προαύλιο..Η θάλασσα δροσερή,ο ήλιος καυτός.Μετά από 2 ώρες στο νερό τρώμε στην παραλία με φόντο 3 αγοράκια που έφτιαχναν κάστρα και πολιτείες στην άμμο..Μου είχε λείψει αυτή η ξεγνοιασιά των διακοπών και το σημερινό ήταν ένα ευχάριστο διάλειμμα,αφού το Σαββατοκύριακο έχω πολύ διάβασμα!

~ από justelene στο Ιουνίου 30, 2006.

Σχολιάστε

 
