Έτσι απλά..

Κάθε φορά που σε βλέπω μου φτιάχνεις τη διάθεση
Κάθε φορά που με κοιτάς βυθίζομαι στη θάλασσα των ματιών σου
Κάθε φορά που με αγγίζεις ανατριχιάζω
Κάθε φορά που μου μιλάς νιώθω σημαντική
Κάθε φορά που μ’αγκαλιάζεις ξεχνώ τα πάντα γύρω μου
Κάθε φορά που είσαι μαζί μου μπορώ να κάνω τα πάντα

~ από justelene στο Ιουνίου 26, 2006.

3 Σχόλια to “Έτσι απλά..”

  1. πολυ ωραίο… μακάρι να το νιώσουν όλοι οι άνθρωποι αυτό το συναίσθημα που περιγράφεις καλή μου

  2. Ευχαριστώ πολύ..

  3. Θα συμφωνήσω.
    Επίσης….Κάθε φορά που σε διαβάζω, νομίζω πως διαβάζω τον εαυτό μου…:Ο)

Σχολιάστε

 
