Schoolwave 2006:Τα έφηβα γεράκια

Photobucket - Video and Image Hosting
Πέμπτη βράδυ ο αδερφός μου έφυγε για Λούτσα,στον παππού και τη γιαγιά ενώ Παρασκευή πρωί οι γονείς μου την έκαναν για Σαντορίνη..Έτσι κι εγώ μόλις ξύπνησα πήγα στη θεία μου τη Μαρίνα,που την έχω σα μεγάλη αδερφή.Το βράδυ αντί να με περιμένει να γυρίσω την περίμενα εγώ να γυρίσει μέχρι τα ξημερώματα..Σάββατο πρωί ήρθα με τη Γιάννα σπίτι γιατί ήθελε τα σχολικά μου βιβλία για το καλοκαιρινό φροντιστήριο.Εγώ ήθελα να κάνω Σχέδιο,στο γραμμικό έχουμε ένα σωρό ασκήσεις.Συζητήσαμε πολύ ώρα,αλλά έπρεπε να πάω στο βιβλιοπωλείο για να πάρω χαρτικά για το φροντιστήριο που ξεκινά τη Δευτέρα.Πήρα και το εκπτωτικό κουπόνι της Εργατικής Εστίας..Πήρα το «ο Χριστός ξανασταυρώνεται» του Καζαντζάκη.Γύρισα 15.30 σπίτι, λιώμα από τη ζέστη.Έπρεπε να γυρίσω στη Μαρίνα,είχε ετοιμάσει φαΐ..Αύριο το Σχέδιο σκέφτομαι..Ενώ διάβαζα ένα βιβλίο χτυπά το κινητό μου.Είναι η Αθηνά και μου λέει πως δεν μπορεί να έρθει στο Schoolwave..Πανικοβάλλομαι,στις πεντέμιση πού θα βρω άνθρωπο;Κολλάει το μυαλό μου,δεν μπορώ να σκεφτώ.Μου κάνει αναπάντητη η Νεκταρία,τη ρωτάω αν θέλει να πάμε μαζί και μου απαντά πως είχε κανονίσει με παρέα αλλά μάλλον δε θα πάνε,οπότε ΟΚ πάμε μαζί..Στο δρόμο για το σημείο συνάντησης με παίρνει τηλέφωνο η Ηρώ και μου ζητάει να πάμε μαζί στο Schoolwave!Μου λέει πως θα μας βρει εκεί..Φτάνοντας δίνω στη Νεκταρία ένα CD των Anathema,χαίρεται πολύ και φεύγουμε.Παίρνουμε το λεωφορείο,κατεβαίνουμε Δάφνη για να πάρουμε το μετρό.Η Νεκταρία με ρωτάει αν θα έρθει ο Ηρακλής και μπαίνοντας στο μετρό τον βλέπουμε με ένα παιδί(μα να μη μπορώ να θυμηθώ το όνομά του???).Εννοείται πως πάνε κι αυτοί Schoolwave.Μόλις λέω στο φίλο του πως τον έχω συμπαθήσει ήδη λόγω της μπλούζας των Iron Mαiden που φοράει,μου λέει πως του αρέσει και το δικό μου στυλάκι..Παίρνουμε λάθος ηλεκτρικό,παίρνουμε το σωστό,κατεβαίνουμε Θησείο..Στο δρόμο για την Τεχνόπολη είμαστε γύρω στα 50 άτομα της ίδιας ηλικίας στα μαύρα,με μπλούζες συγκροτημάτων,παράξενα χτενίσματα και all star..»Μα πού να πηγαίνουμε όλοι άραγε;»,ρωτά ο Ηρακλής.Φτάνοντας στο Γκάζι βλέπουμε πολύ κόσμο.Δεν έχει αρχίσει ακόμα.Κάνουμε μια περιήγηση στο χώρο,παίρνουμε τζάμπα Sprite και ακούμε αγαπημένα κομμάτια όπως το «Smells like teen spirit» και «Ο χαμένος τα παίρνει όλα».Βρίσκουμε τη Λίνα και τη Κωνσταντίνα.Το Φεστιβάλ ανοίγει ο αρχισυντάκτης του περιοδικού Schooligans και ανακοινώνει το πρώτο γκρουπ..Είναι οι Ακροβάτες από το Ναύπλιο και είναι αγχωμένοι γιατί πριν λίγο τους έσπασε μια χορδή.Πολύ ωραίο συγκρότημα,παίζουν και ένα κομμάτι των Guns n’roses..Έπειτα βγαίνουν οι Blackout ξεκινώντας με το «Wings of a butterfly» των HIM. Έρχεται και η Ηρώ. Καθόμαστε στο γρασίδι, παίρνουμε κι άλλες Sprite.. Συνεχίζουν με μια διασκευή στο «Paranoid» και μια δικιά τους μπαλάντα,το «Amaryllis»..Ακολουθούν οι Valkyries απ’το μοναδικό Λύκειο της Σάμου. Έπειτα βγαίνουν οι Χιώτες Γυάλινη Σφαίρα, με low bap ήχο.Ακολουθούν οι Υπόνοια,σηκωνόμαστε και ξαναμπαίνουμε στο πλήθος.»Αυτούς τους είχα δει στο Λαζόπουλο»,λέω και αρχίζουν με τη δικιά τους «O μονόλογος της μαριονέττας»,το κομμάτι που είχαν παίξει και στο «Aλ Τσαντίρι Νιουζ»..Γαμάτο!Φωνάζουν στη σκηνή το συγκρότημα Γυάλινη Σφαίρα και παίζουν ένα κομμάτι που το έγραψαν μαζί,για το Πολυτεχνείο.Κλείνουν με το «Σκιάχτρο»..Και στη σκηνή εμφανίζονται οι Rosebleed,το συγκρότημα απ’το σχολείο μου!Πάμε μπροστά μπροστά,γίνεται χαμός,σπρωξίματα,φωνές..Άπαιχτοι,πραγματικά.Δίνουν το καλύτερο εαυτό τους.Παίζουν το «Enjoy the silence»,και δύο δικά τους (το ένα είναι το «Vanity»)και κλείνουν με το «Just like heaven»..To κοινό παραληρεί..Και βγάινουν στη σκηνή τα «Ξωτικά»,οι μόνοι που παίζουν παραδοσιακή μουσική.Τραγουδάει ο Απόλλωνας, ένα παιδί που πέρσι είχε λάβει μέρος στο Scoolwave με τους Musica Ficta.Aνατριχιαστικός, ίσως η καλύτερη φωνή που έχω ακούσει. Παίζουν δυο κομμάτια του Χατζιδάκι και ένα δημοτικό.Αντί να ξενερώσουμε, πορωνόμαστε..Βγάινει πάλι ο αρχισυντάκτης και λέει «Όπως είπαμε και στην αρχή αυτό το Schoolwave είναι αφιερωμένο σε όσα παιδιά έμειναν μετεξεταστέα..Κάποια από αυτά έπαιξαν εδώ σήμερα.3 είναι στα «Ξωτικά» και στο Μουσικό Λύκειο Παλλήνης όπου φοιτούν,έμειναν στο μάθημα της παραδοσιακής μουσικής..».Παθαίνουμε πλάκα..»Αφού έπαιζαν σαν επαγγελματίες..».Γενικότερα,όλα τα συγκροτήματα ήταν γαμάτα και όπως είπε και ο Ηρακλής «Δείχνουν πως οι δεκαεφτάχρονοι είναι πολύ πιο δημιουργικοί και ταλαντούχοι από ήδη φτασμένα ονόματα»..Μετά από λίγο βγαίνουν οι Raining Pleasure και παίζουν το «Reflections» του Μάνου Χατζιδάκι.Ο Βασιλικός πίνει μπύρα στην υγειά μας..Ένας τύπος με συγχαίρει για το μπλουζάκι που φοράω και το έχω φτιάξει μόνη μου,γράφοντας στίχους του Αγγελάκα.Μόλις τελειώνουν στη σκηνή βγαίνει ο Γιάννης Αγγελάκας συνοδευόμενος από το Ντίνο Σαδίκη με ένα μπαγλαμά και τον κιθαρίστα των Επισκεπτών..Στο κοινό της πουτάνας..Ο Γιάννης παίρνει το μικρόφωνο «Σήμερα λεγόμαστε Ψυχεδελική Ταβέρνα»..Ξεκινά με το «Σιγά μη κλάψω». Εμείς τσιρίζουμε.. Ακολουθούν τα «Και να που έγινα σπουδαίος και τρανός», «Παροιμίες απ’το Κρόνο».. Εμείς φωνάζουμε «Ω,είν’ωραία στον Παράδεισο».. Και παίζουν το «Ο χαμένος τα παίρνει όλα».Εμείς φωνάζουμε περισσότερο από ποτέ,ακόμα κι όταν έχει τελειώσει το κομμάτι συνεχίζουμε να λέμε το ρεφρέν.»Εντάξει παιδιά,ο χαμένος»,λέει ο Γιάννης.Φωνάζουμε τίτλους τραγουδιών και παίζουν το «Θ’ανατέλλω»..Απίστευτοι,πραγματικά.»Παιδιά,μ’αυτό το σχήμα 6 τραγούδια έχουμε βγάλει.Επειδή φωνάζεται και παραδείσους και τέτοια λέμε να σας παίξουμε άλλο ένα».Όλοι φωνάζουν «Γιορτή»,αλλά μας λέει πως δυστυχώς δεν έχουν αυτό.Και τελικά παίζουν το «Χωρίς κανόνα»,των Εν Πλω,πρώην συγκρότημα του Σαδίκη.Στο τέλος του κομματιού,φωνάζουμε όλοι Σαδίκης και ο Γιάννης μας λέει «Ένας είναι ο σταρ,ένας»..Τελειώνουν με το «Xτες βράδυ»,των Εν Πλω..Και αυτό ήταν!Η ώρα δώδεκα και εικοσιπέντε..Έχω απίστευτη ενέργεια μέσα μου..Πανέμορφη βραδιά,πραγματικά!Keep on rockin’,guys!!

~ από justelene στο Ιουνίου 25, 2006.

10 Σχόλια to “Schoolwave 2006:Τα έφηβα γεράκια”

  1. Ενα έχω να πω…έχασες σήμερα!Ήταν εκπληκτικά!Τα συγκροτήματα απίστευτα και ο Αλκίνοος υπέροχος. Ο Σαββόπουλος δυστυχώς δεν έπαιξε…κυκλοφόρησαν λέει κάτι προκηρύξεις για να τον γιαουρτώσουν και οι schooligans του ζήτησαν να μην παίξει…τι να πεις;

  2. Με τον Σαββόπουλο η αλήθεια είναι οτι το χάρηκα! Δεν γίνεται ρε να κάνεις ό,τι μαλακία σου καπνίσει και μετά να το παίζεις σοβαρός και κύριος… Έχει κάποιες συνέπειες το πράγμα ειδικά σε σχέση με την ηλικία που ήταν οι πιο πολλοί που παρακολουθούσαν το S/W, δηλαδή μια ηλικία που η ιδεολογία, τα ιδανικά και ο ρομαντισμός είναι κυρίαρχο… Anyway…
    Aυτό που μου άρεσε πιο πολύ απο τους Rosebleed ήταν το πρώτο κομμάτι, η διασκευή δηλαδή του Enjoy the Silence των Depeche Mode! Εδώ μυρίζει Βουδούρη η επιλογή απο μίλια μακριά :Ρ
    Καλή συνέχεια στο blog σου… Πολύ όμορφο, πολύ προσγειωμένο! Μου αρέσει πάρα πολύ…
    Να προσέχεις…

  3. ποιο cd των Anathema της εδωσες?

  4. Και οι rosebleed δε με ξετρελαναν. Αν ακουγαν περισσοτερο Paradise Lost & Theatre of Tragedy και λιγοτερο ΗΙΜ και Sentenced θα εγραφαν μακραν καλυτερα θεματα μιας και δε μου εδιξαν να πασχουν απο ελειψη τεχνικης η κακου δεσιματος. Μ αρεσε η φωνη που ειχαν

  5. hey eimai to paidi apo gyalini sfaira…m arese to schoolwave mesa ap tin optiki sou..euxes..

  6. @Τiamat :Γούστα είναι αυτά..Ένα bst of της έδωσα..

    @γιώργο:Σε ευχαριστώ πολύ..Συγχαρητήρια για την εμφάνισή σας..

  7. Geia!Eimai ap’toys yponoia!Eyxaristoyme gia ta kala soy logia!Wraio to blog soy…Na’sai kala!K na synexiseis etsi.

  8. Se efxaristw poly kai sygxarhthria gia thn emfanish!

  9. skata skata ekei skata kai parapera

  10. Totally awesome, I do so wish I was there.

Σχολιάστε

 
