Μετά τη συγκέντρωση

Photobucket - Video and Image Hosting
Σήμερα είχα το δεύτερο μάθημα στο σχέδιο που μου φάνηκε πολύ πιο μαγικό απ’το πρώτο.Για να πάω στο φροντιστήριο στις δύο το μεσημέρι,χρησιμοποίησα αναγκαστικά μετρό λόγω των πορειών.Το μάθημα τέλειωσε στις οκτώ.Κατηφορίζοντας τη στουρνάρη αρχίζει να τσούζει η μύτη μου,να «γαργαλιέται»ο λαιμός μου και στη συνέχεια να δακρύζω,να μη μπορώ καν να δω,να βήχω και γι’αυτό σταματάω στη μέση του πουθενά και προσπαθώ να σκουπίσω τα μάτια μου με τη μπλούζα μου.Ένα παιδί με πιάνει,μου ρίχνει λίγες σταγόνες νερού στα μάτια και μου λέει να κλείσω τη μύτη μου.Φεύγοντας μου φωνάζει «Βρες χαρτομάντηλο!».Αφού τον ευχαριστώ μου κάνει «Πρόσεχε» και τελικά φεύγει.Βλέπω θωλά αλλά η κατάστασή μου έχει βελτιωθεί.Τα περίπτερα κλειστά.Πού θα βρω χαρτομάντηλο;Ρωτάω ένα ζευγάρι που βλέπω μπροστά μου.Ο άντρας μου λέει «Η κυρία έχει»,αλλά η κυρία μιλάει στο κινητό.Δεν μπορώ να περιμένω.Με κόπο συνεχίζω το περπάτημα,βλέπω μια γιαγιά.Τη ρωτώ ,σχεδόν κλέγοντας,»Μήπως έχετε ένα χαρτομάντηλο;».»Ναι κούκλα μου.».Βγάζει ένα,τη χιλιοευχαριστώ και φεύγω.Όταν επιτέλους σκουπίζομαι και αρχίζω να συνέρχομαι,συνεχίζοντας το περπάτημα με κλειστή τη μύτη,βλέπω ένα το δρόμο γεμάτο χαλάσματα,πέτρες και σκουπίδια..Έχοντας φτάσει στην Πανεπιστημίου,ανοίγω τη μύτη μου και είμαι πλέον σχετικά καλά.Έχω ένα βλέμμα σα να’χω πάρει ναρκωτικά..»Είναι κι αυτό μια εμπειρία»,σκέφτομαι και μπαίνω στα Metropolis.

~ από justelene στο Ιουνίου 22, 2006.

Σχολιάστε

 
