Πριν το τέλος πως μοιάζει η σιωπή σαν αγάπη μεγάλη

Photobucket - Video and Image Hosting
Γυρνώντας είδα στον δρόμο κάποιον που μου θύμισε ένα παλιό έρωτα..Θυμάμαι,έπρεπε να δώσω κάτι παρτιτούρες στη Σμαρώ,μπαίνω μέσα και τον βλέπω να παίζει..Δίνω τις παρτιτούρες και φεύγω.Την επόμενη κοίταξα το πρόγραμμα της Σμαρώς και έμαθα τ’όνομά του.Κι όταν αρχίσαμε να μιλάμε για συναυλίες έκανα την απασχολημένη γιατί βαριόμουνα τις πρόβες.Μέχρι που μου’πε πως θα ήταν ντουέτο..Με το παιδί που λέγαμε..Ξαφνικά σκέφτηκα πως έχω πάρα πολύ χρόνο και δέχτηκα αμέσως.Γνωριστήκαμε,συζητήσαμε.Το κομμάτι ήταν υπέροχο..Milonga..Γύρισα σπίτι στις εφτάμιση το απόγευμα και το έπαιζα μέχρι τις τρεις τα ξημερώματα.Το επόμενο πρωί πτώμα στο σχολείο αλλά χαρούμενη.»Τι έχεις»,με ρώτησε η Κρίστη και της τα’πα όλα.Και ήρθε η πρώτη πρόβα.Ήταν τέλη Νοεμβρίου και έκανε πολύ κρύο.Μπαίνοντας όμως μες στην αίθουσα φόραγα ένα ωραίο μπλουζάκι..Κάναμε πολλές ώρες πρόβα και μόνοι μας ακόμα..Συζητήσαμε, γελάσαμε..Άξιζε όμως το αποτέλεσμα γιατί βγήκε σχετικά καλά το πρώτο μέρος.Μόλις βγήκα έξω και είχα απομακρυνθεί έβγαλα από την τσάντα μου ένα χειμωνιάτικο πουκάμισο και φόρεσα πάνω απ’το μπλουζάκι..Έφτασα στα αγγλικά καθυστερημένη, έκατσα με τον Μάρκο και διαβάζαμε Αρχές Οικονομίας,μιας και την επομένη γράφαμε..Στην επόμενη πρόβα έβρεχε.Περπατήσαμε μέχρις ενός σημείου μαζί,με τις ομπρέλες στο χέρι.Το κομμάτι πήγαινε όλο και καλύτερα.H ατμόσφαιρα ηλεκτρισμένη,τα βλέμματά μας φωτιά.Μέχρι και η Σμαρώ μας ρώτησε κάποια στιγμή «Παιδιά έχει γίνει κάτι;»..Και έφτασε η τελευταία πρόβα.Την επόμενη έγραφα Χημεία,ενώ εκείνη τη βδομάδα διάβαζα τον «Κώδικα Ντα Βίντσι» και με είχε απορροφήσει.Πήγα αγχωμένη στην πρόβα,θάψαμε όλοι τη Χημεία αλλά το κομμάτι δεν έβγαινε.Κανονίσαμε για την επομένη να’ρθούμε μια ώρα πριν τη συναυλία για να κάνουμε πρόβα.Τραγουδούσα στην Κρίστη το «Μια μέρα έμεινε ακόμα»,υπονοώντας πως δε θα τον ξανάβλεπα..Κι έτσι ξημέρωσε η Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου.Η τελευταία εβδομάδα μέχρι τις διακοπές των Χριστουγέννων έφτανε σε 3 μέρες,αλλά εγώ Σάββατο 18 πέταγα για Γερμανία..Χαιρέτησα τους πάντες στο σχολείο,η Κρίστη μου ζήτησε μια σοκολάτα και μου ευχήθηκε καλή επιτυχία..»Ξέρεις εσύ»,μου είπε.Στο σπίτι έκανα πρόβες στο κομμάτι,μόνο αυτό έπαιζα επί ένα μήνα εξάλλου, και όταν έκανα λάθος,η μαμά μου το κατάλαβε.Τέλειωσα τον «Κώδικα»,έφαγα μια σαλάτα να μη φουσκώσω και ντύθηκα..Στο φροντιστήριο ο Κυριάκος μου’πε πως ήμουν θεά και του έδωσα ένα φιλί,ενώ τα κορίτσια με πειράζανε γιατί δε με είχαν συνηθίσει έτσι..Έλυσα 4 ασκήσεις Άλγεβρας,μου ευχήθηκαν όλοι καλή επιτυχία και καλές διακοπές..Έφτασα πριν από αυτόν.Όλοι έπαιζαν τα σόλο και κούρδιζαν.Επειδή συνήθως αγχώνομαι στα live η Σμαρώ μου πρότεινε να παίξω στη σκηνή,παρόλο που οι άλλοι έκαναν άσχετα πράγματα,απλώς να συνηθίσω στην ιδέα του κοινού.Και το έκανα.Σαν σόλο είχα επιλέξει το «Ρομάντζο»,ένα τρέμολο απ’την «Εκδρομή» του Μαμαγκάκη.Βγήκε καλά,αλλά αγχωμένα.Μόλις ήρθε με πήρε και πήγαμε για πρόβα.Στην αρχή έκανα το ίδιο λάθος που είχα κάνει το μεσημέρι,αλλά στη συνέχεια το παίξαμε καλύτερα από ποτέ.Είχαμε ντυθεί εντελώς τυχαία στα ίδια χρώματα.Τα είπαμε λίγο,μου είπε να μην αγχωθώ.Ούτε αυτός είχε φάει.Μου πρότεινε να φάμε μαζί μετά, αλλά του είπα πως είχα κανονίσει.Είδαμε μαζί όλο το κονσέρτο.Έπαιξαν όλες οι ηλικίες.Προτελευταία ήμουν εγώ.Τοέπαιξα καλύτερα απ’το απόγευμα, αλλά σε κάποια σημεία αυτοσχεδίασα.Ευτυχώς μόνο η Σμαρώ το κατάλαβε.Δεν πρόλαβε να μου πει πως του φάνηκε,αφού έβγαινε τελευταίος.Έπαιξε το «Choros» του Joao Pernambuco,το οποίο έπαιξα εγώ στις καλοκαιρινές εξετάσεις σε δική μου,τζαζ διασκευή.Έπαιξε τέλεια,χωρίς καθόλου άγχος.Ξεαγχωμένη κινήθηκα κι εγώ προς τη σκηνή καθώς άκουσα τη Σμαρώ να μας ανακοινώνει. Είχαμε ρίξει κλήρο και μέτρησε αυτός για να μπούμε.Το παίξαμε απίστευτα καλά,η Σμαρώ ενθουσιάστηκε,αλλά εμείς επιμέναμε για ακόμη μια φορά (το λέγαμε και στις πρόβες) πως το’χαμε παίξει καλύτερα οι δυο μας..Για ακόμη μια φορά μες στη μέρα άκουσα ευχές..Με το Νίκο κοιταχτήκαμε γα κάποια ώρα,δε χρειάστηκε να μιλήσουμε,τα είπαν όλα οι ματιές.Έφυγα χαρούμενη και ταυτόχρονα λυπημένη..Όταν πριν έλεγα πως είχα κλείσει για το βράδυ,εννοούσα επίσκεψη στη βαφτιστήρα της μητέρας μου,για το δώρο των Χριστουγέννων. Ο πατέρας της ήταν ο κολλητός του δικού μου απ’το Γυμνάσιο..Τον γουστάρω πολύ,έχει συνεισφέρει πολύ στη μουσική μου παιδεία.. 🙂 Παραγγείλαμε πίτσες και έφαγα ένα σωρό..Έγραψα ένα mp3 disk με τα mp3 του θείου μου (έχω συνηθίσει να τον φωνάζω θείο Αλέκο) και για τίτλο έβαλα την ημερομηνία.Άργησα πολύ να κοιμηθώ το βράδυ..Ξύπνησα σαν από όνειρο,πήρα τα mp3..Έξω έβρεχε..Ακούγοντας το «Σταυρό του Νότου» σε mp3 διάβασα Αρμονία,γιατί στις έντεκα είχα μάθημα στο Ωδείο πάλι..Εν αναμονή διάβαζα το «Θεώρημα του παπαγάλου»,ένα μυθιστόρημα σχετικά με την ιστορία των μαθηματικών..Ο Νίκος με είδε και μου είπε πως είναι και γαμώ τα βιβλία..Αντί να εξεταστούμε παίξαμε ένα παιχνίδι πάνω στην ύλη του μαθήματος.Κέρδισε ο καλύτερός μου φίλος,ο Νίκος (χαθήκαμε μ’αυτόν,τώρα που το σκέφτομαι).Εγώ δε θυμάμαι τη θέση πήρα..Δεύτερος ο Νικόλας.Φεύγοντας άκουγα και πάλι το χθεσινό mp3-disk και μάλιστα Βασίλη Παπακωνσταντίνου.Έσφιξα τα γυαλιά μου στον οπτικό που ήταν στο δρόμο και γύρισα σπίτι για να φτιάξω βαλίτσα.Κοιτώντας τα πράγματά μου βρήκα μια κασέτα απ’το videoclub που έπρεπε να επιστρέψω σήμερα.Τηλεφωνώ στην αγαπημένη μου θεία και πήγα να τη δούμε μαζί.Η βροχή στο δρόμο ασταμάτητη.Η ταινία είχε τον τίτλο «Χαμένες αγάπες»(αποτυχημένη μετάφραση του ισπανικού «Amores perros» που θα πει «Σκυλίσιες αγάπες») και μέχρι εκεί που είδα ήταν υπέροχη..Την άφησα στη Μαρίνα να τη δει όλη και να την επιστρέψει.Σε λίγη ώρα όμως πέταγα.Η βροχή είχε μετατραπεί σε πλημμύρα και γι’αυτό ήρθε ο πατέρας μου να με πάρει.Στο αεροδρόμιο μας πήγε ο κολλητός του,ο Γιάννης.Εγώ χάζευα απ’το παράθυρο αναπολώντας τα χθεσινά..Σ’ένα φανάρι τον είδα μες στη βροχή,χωρίς ομπρέλα.Με είδε κι αυτός.Ματιές..Διαισθανόμουν το τέλος..Σε λίγες ώρες ήμουν σε μια άλλη χώρα.

~ από justelene στο Ιουνίου 14, 2006.

Σχολιάστε

 
