Όλα είναι στο μυαλό,πόνος και γιατρειά

Photobucket - Video and Image Hosting
Tελικά όλα είναι μια ιδέα.Ό,τι θεωρούμε δύσκολο,αδύνατο,παλαβό μπορούμε να το κάνουμε.Χρειάζεται μόνο θέληση,οργάνωση,πάθος και αγώνας.Πέρσι το Σολφέζ,φέτος η Χημεία Γενικής..Δεν είχα διαβάσει καθόλου όλη τη χρονιά και λίγο πριν τις εξετάσεις ήμουν πανικόβλητη.Πέρσι το Πάσχα λοιπόν,αφιέρωνα μισή ώρα καθημερινά στο Σολφέζ και πέρασα πανηγυρικά τις εξετάσεις..Όσο για τη Χημεία,μου φαινόταν βουνό..Δεν την έκανα στο φροντιστήριο,σε αντίθεση με άλλους συμμαθητές μου,έχασα πολλά μαθήματα με κοπάνες,αρρώστιες,συμμετοχή σε γιορτές,κλπ,συζητούσα συνέχεια με τον Ευθύμη…Στο διαγώνισμα έγραψα ένα 16 με αντιγραφή και βολεύτηκα γιατί ενώ δεν με είχε σηκώσει καθόλου στον πίνακα μου έβαλε 18 (είμαι καλή στην Κατεύθυνση και σκέφτηκε πως ξέρω και Γενική) και στο β’ τετράμηνο πήρα ένα ωραιότατο 19..Στην πραγματικότητα όμως δεν ήξερα ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ!Απολύτως τίποτα!Ούτε τα απλά,τα εισαγωγικά που πάνω τους στηρίζονται τα υπόλοιπα κεφάλαια..Κάθησα όμως την προηγούμενη της εξέτασης και διάβασα..με τις ώρες..Αντέγραψα τις σημειώσεις του κολλητού μου,άνοιξα το βοήθημα,έμαθα τη θεωρία και γενικότερα διάβασα πιο πολύ απ’οποιοδήποτε άλλο μάθημα..Σε μια μέρα..Για να συγκεντρωθώ και καλύτερα είχα πάει στο σπίτι της γιαγιάς μου.Έγραψα πολύ καλά,πάνω από 17.Είμαι περήφανη για τον εαυτό μου και απόλυτα ικανοποιημένη.Έτσι κι αλλιώς δεν κηνυγούσα το 20.Να μην ξεφτιλιστώ ήθελα!Έτσι λοιπόν έμαθα χημεία,ήξερα καλά την ύλη και κατάλαβα πως ήταν βλακεία μου που δεν ασχολήθηκα απ’την αρχή γιατί θα μπορούσα να είχα μια «καλύτερη εικόνα» και δε θα χρειαζόταν να τρέχω σε μια μέρα να διαβάσω όσα δε διάβασα όλη τη χρονιά..

~ από justelene στο Ιουνίου 10, 2006.

3 Σχόλια to “Όλα είναι στο μυαλό,πόνος και γιατρειά”

  1. Ερώτηση: Και γιατί να σκοτωθείς στο διάβασμα όοοοολη τη χρονιά ενώ μπορείς να βολευτείς με το διάβασμα μιας μέρας? Γιατί να ξοδέψεις ώρες και ώρες που θα μπορούσες να κάνεις άλλα πράγματα ενώ δεν χρειάζεται?

    Νομίζεις οτι αυτό δεν θα σου ξανασυμβεί? Κάτσε να μπεις σε Πανεπιστήμιο, 2 εβδομάδες πριν την εξεταστική διάβασμα και τις υπόλοιπες χαβαλές.

  2. Γιατί ήταν ένα μάθημα που το φοβόμουνα.Αναγκαζόμουν να κάνω κοπάνες και να τρέμω μήπως με σηκώσει στον πίνακα ή μήπως βάλει τεστ.Ήταν πολύ ψυχοφθόρο.Άσε που θα μπορούσα να έχω 20άρια και στα 2 τετράμηνα και να κάνω χαβαλέ στο τέλος,όπως οι υπόλοιποι.Και δε μίλησα για ώρες διάβασμα,αλλά για το χρόνο που αφιερώνω και στην κατεύθυνση που είναι 20-30 λεπτά τη βδομάδα.Όσον αφορά για τις Σχολές,τέτοια νοοτροπία είχαν και οι περισσότεροι γνωστοί μου,και απ’το άγχος έπαθαν μόνιμα προβλήματα υγείας ή δεν πέρασαν μαθήματα..

  3. Γαμάτο το βιβλίο σου!!!!!!!!!!!!
    Την έχεις καταβρεί με τις φωτό, ε;
    :Ο)

Σχολιάστε

 
